30-03-2019, 23:09
Zmiany:
- dodanie większej ilości detali/zieleni w obrębie Bramy Portowej.
- dodanie funkcjonalnych parkingów wykluczając zbędne propy samochodów.
- poprowadzenie linii na skrzyżowaniu, zbudowanie wstępnych wysepek dla przystanków.
- sprawdzenie funkcjonalności połączenia peronów dla wspólnych przystanków dla tramwajów i autobusów.
REZULTAT - autobusy w poprawny sposób tamują drogę tramwajom i odwrotnie - pojazdy nie nakładają się.
- sprawdzenie funkcjonalności połączenia drogi 4 pasmowej (po dwa na stronę) z torami tramwajowymi (nałożenie dwóch dróg)
REZULTAT - tramwaje stoją w takim samym korku jak samochody. Jazda po dwóch różnych płaszczyznach nie wyklucza tamowania pasa - pojazdy nie nakładają się na siebie.
Niestety gra nie oferuje drogi 4 pasmowej gdzie po wspólnym pasie jadą ze sobą i tramwaje i samochody. Trzeba było próbować stworzyć samemu.
Wszystko będzie spięte razem ze sobą w węzły sygnalizacji czasowej tak jak ma to miejsce w rzeczywistości. Najlepszym jest, że takie połączenie umożliwi mi odwzorowanie mostu wjazdowego do miasta, a co za tym idzie stworzy prawdziwe korki.
Projekt w końcu się rozrasta i widać tego efekty. Gry już nawet nie wyłączam tylko usypiam laptopa lub po prostu pracując mając odpaloną grę w tle.
Dzięki temu gra chodzi płynniej a po odpowiednim ustawieniu funkcji zasilania nie zużywa RAMu w tle.
CDN.
- dodanie większej ilości detali/zieleni w obrębie Bramy Portowej.
- dodanie funkcjonalnych parkingów wykluczając zbędne propy samochodów.
- poprowadzenie linii na skrzyżowaniu, zbudowanie wstępnych wysepek dla przystanków.
- sprawdzenie funkcjonalności połączenia peronów dla wspólnych przystanków dla tramwajów i autobusów.
REZULTAT - autobusy w poprawny sposób tamują drogę tramwajom i odwrotnie - pojazdy nie nakładają się.
- sprawdzenie funkcjonalności połączenia drogi 4 pasmowej (po dwa na stronę) z torami tramwajowymi (nałożenie dwóch dróg)
REZULTAT - tramwaje stoją w takim samym korku jak samochody. Jazda po dwóch różnych płaszczyznach nie wyklucza tamowania pasa - pojazdy nie nakładają się na siebie.
Niestety gra nie oferuje drogi 4 pasmowej gdzie po wspólnym pasie jadą ze sobą i tramwaje i samochody. Trzeba było próbować stworzyć samemu.
Wszystko będzie spięte razem ze sobą w węzły sygnalizacji czasowej tak jak ma to miejsce w rzeczywistości. Najlepszym jest, że takie połączenie umożliwi mi odwzorowanie mostu wjazdowego do miasta, a co za tym idzie stworzy prawdziwe korki.
Projekt w końcu się rozrasta i widać tego efekty. Gry już nawet nie wyłączam tylko usypiam laptopa lub po prostu pracując mając odpaloną grę w tle.
Dzięki temu gra chodzi płynniej a po odpowiednim ustawieniu funkcji zasilania nie zużywa RAMu w tle.
CDN.