Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Tragiczna prędkość ładowania map/edytorów
#15
co do RAMu - to normalne tylko ostatni darmowy patch ktory wyszedl z industries dlc dodal sp;oro mb do "pieca" (tak mam na mysli darmowy patch) Gra w czasie ladowania sie zuzywa tyle ramu ile potrzebuje, pozniej gra "zrzuca" czesc na dysk z loading screen modem ten proces jest jeszcze bardziej wyrazny. U mnie w czasie ladowania gra pozera 13,5gb ramu plus 17gb pamieci wirtualnej, po kilku minutach gry obie wartosci spadaja w wypadku ramu do okolo 6,5-7GB (okolo 2500 assetow wiekszosc dostepnych DLC ale !!! ja mam zablokowane okolo 90% vanilliowych budynkow calkowicie a nawet niektore elementy z dlc wliczajac w to niektore fabryki z industries ktorych nie planuje uzywac, poprostu wstepnie laduja sie do ramu i przed samym ostatecznym wczytaniem save'a sa z pamieci usuwane). Ja tutaj zadnego dziwnego zachowania gry nie widze
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Wiadomości w tym wątku
RE: Tragiczna prędkość ładowania map/edytorów - przez garfield - 04-05-2019, 22:35

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości