20-05-2019, 10:23
(20-05-2019, 02:38)kabexxx napisał(a): Według mnie to ewidentnie pretekst do tego, żeby naprawić obecne dziwne dotychczasowe rozwiązanie z wykształceniem. Tylko że to też z jednej skrajności w drugą - przecież to oznacza, że na wykształconych mieszkańców będzie się czekało bardzo, bardzo długo! A z włączonymi pełnymi osiągnięciami na samym początku, ta gra będzie ogromnie powalona - będą powstawały budynki wymagające wykształconych pracowników, a takich przez wiele, wiele cimowych tygodni nie będzie!
hmm naprawiac to powinni bugi ktore gra ma od dawna a z ktorymi sobie radzimu uzywajac modow a nie wprowadzac nowe funkcjonalnosci ktore niedosc ze nikomu nie sa potrzebne (jak szczegoly zatrudnienia, ok adresss nazwa budynku pozwala sobie wyobrazic jaka droge cim pokonuje, ale stanowisko jakie zajmuje po jaka cholere mi to?). Miejmy nadzieje ze te nowosci nie dodadza do i tak duzej ilosci danych z ktorymi gra musi sobie radzic. Obawiam sie ze mod ktory sprawia ze nowi cimowie wprowadzajacy sie do miasta sa w roznym wieku, i maja rozne wyksztalcenie sie posypie. Nigdy dotad nie bylem tak krytyczny w stosunku do nowego dlc, rozumiem ze to biznes i kasa sie musi zgadzac, ale to jest naprawde gowno, darmowy patch bum dwa amerykanskie budynki i po cholere mi to? Devs przestali sluchac graczy udzielaja sie coraz mniej, widzialem bardzo duzo uwag/pomyslow i wiekszosc chce dlc z lotniskami (nie jestem fanem lotnictwa ale moge to zrozumiec swietny pomysl choc pewnie bym nie kupil), marina (tez rozumiem). Coz wybrano cos co bylo najprostrze, wepchnieto bardzo polowiczne rozwiazania upchnieto kolanem i ogloszono sukces, reszta zrobia gwiazdy internetu da im sie dlc zaplaci i niech pieja z zachwytu nad nowym produktem bo tak DLC to produkt .