(20-06-2019, 22:24)SZyMeX napisał(a): Być może jakiś mod którego używasz jest niekompatybilny z nową wersją gry jednak błędami wyrzuca dopiero po jego użyciu na save-ie, stąd możliwe jest uruchomienie nowej gry bez żadnych problemów. Aby mieć pewność musiałbyś na takiej nowej mapie trochę pograć, pobudować co nieco i dopiero potem, przy kolejnym ładowaniu zobaczyć czy nie wywali błędów. Tutaj: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1...w/htmlview# masz listę nieaktualnych modyfikacji, przejrzyj ją i zobacz czy może jakiś mod nie ma swojego zamiennika/nowej wersji albo po prostu jest niezaktualizowany.
Włączenie save-a przy wyłączeniu wszystkich modyfikacji nigdy nie kończy się dobrze i bez znaczenia czy była aktualizacja czy nie wywali ci błędy.
Dziękuję, spróbuję przetestować to na nowej grze i dam znać. Z tej listy modów używam tylko Image Overlay, nie wiem czemu jest oznaczony jako zepsuty; + More Flags, bo akurat jest w moim przypadku bardzo potrzebny.
EDIT:
Znalazłem jeden stary save z prawie pustą mapą i zbudowałem na nim miasto, wykorzystując większość zasubskrybowanych obiektów i z włączonymi wszystkimi modami. Gra działa dobrze, a save wczytuje się bez problemu i nie wyskakują błędy. Jednak po wczytaniu innych save'ów (na których było już coś więcej zbudowane) wywala ten sam błąd "Object reference...". Bez znaczenia czy jest to save sprzed tygodnia czy kopia zapasowa sprzed paru miesięcy, problem jest ten sam - wyskakujący błąd i brak działania sieci wod./elektr.
Zastanawiam się - jeśli to save'y zostały uszkodzone - czy mógłbym jakoś uratować część zawartości mapy? Głównie zależy mi na rzeźbie terenu, teksturach, drogach i roślinności (to bardzo nietypowe "miasto"). Jeśli między pojawianiem się błędu uda się kliknąć spację i zatrzymać czas, to można normalnie edytować, błąd wtedy nie wyskakuje.
Jeszcze jedna sprawa - po tej aktualizacji z poziomu gry nie można wyjść do menu głównego ani wczytać innego save'a - od razu wyłącza całkiem grę i wychodzi do pulpitu, może to będzie jakąś wskazówką :/