Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Object reference not set... - Błąd po wczytaniu save'ów
#6
Cytat:Simulation error: Object reference not set to an instance of an object
at Klyte.ServiceVehiclesManager.Overrides.SVMBuildingAIOverrideUtils.getBuildingOverrideExtension (BuildingInfo) <0x00985>
at Klyte.ServiceVehiclesManager.Extensors.VehicleExt.ServiceSystemDefinition.ListAiOverrides (BuildingInfo,Klyte.ServiceVehiclesManager.Extensors.VehicleExt.ServiceSystemDefinition) <0x0005a>
at Klyte.ServiceVehiclesManager.Extensors.VehicleExt.ServiceSystemDefinition.ListAiOverrides (BuildingInfo) <0x00027>
at Klyte.ServiceVehiclesManager.Extensors.VehicleExt.ServiceSystemDefinition.isFromSystem (BuildingInfo) <0x00d20>
at Klyte.ServiceVehiclesManager.Extensors.VehicleExt.ServiceSystemDefinition/<>c__DisplayClass58_0.<from>b__0 (Klyte.ServiceVehiclesManager.Extensors.VehicleExt.ServiceSystemDefinition) <0x0002d>
at System.Linq.Enumerable/<CreateWhereIterator>c__Iterator1D`1<Klyte.ServiceVehiclesManager.Extensors.VehicleExt.ServiceSystemDefinition>.MoveNext () <0x0016b>
at System.Linq.Enumerable.FirstOrDefault<Klyte.ServiceVehiclesManager.Extensors.VehicleExt.ServiceSystemDefinition> (System.Collections.Generic.IEnumerable`1<Klyte.ServiceVehiclesManager.Extensors.VehicleExt.ServiceSystemDefinition>) <0x000dc>
at Klyte.ServiceVehiclesManager.Overrides.TransportStationAIOverrides.CreateIncomingVehicle (bool,TransportStationAI,uint16,Building&,uint16,int) <0x0042e>
at (wrapper dynamic-method) TransportStationAI.CreateIncomingVehicle_Patch1 (object,uint16,Building&,uint16,int) <0x00064>
at TransportStationAI.ProduceGoods (uint16,Building&,Building/Frame&,int,int,Citizen/BehaviourData&,int,int,int,int,int,int) <0x004f7>
at PlayerBuildingAI.SimulationStepActive (uint16,Building&,Building/Frame&) <0x009d5>
at CommonBuildingAI.SimulationStep (uint16,Building&,Building/Frame&) <0x00e6d>
at PlayerBuildingAI.SimulationStep (uint16,Building&,Building/Frame&) <0x0002f>
at DepotAI.SimulationStep (uint16,Building&,Building/Frame&) <0x00035>
at TransportStationAI.SimulationStep (uint16,Building&,Building/Frame&) <0x00180>
at HarborAI.SimulationStep (uint16,Building&,Building/Frame&) <0x000a5>
at BuildingAI.SimulationStep (uint16,Building&) <0x00060>
at TrafficManager.Custom.AI.CustomCommonBuildingAI.CustomSimulationStep (uint16,Building&) <0x000a2>
at BuildingManager.SimulationStepImpl (int) <0x00675>
at SimulationManagerBase`2.SimulationStep (int) <0x0004c>
at BuildingManager.ISimulationManager.SimulationStep (int) <0x00024>
at SimulationManager.SimulationStep () <0x00693>
at SimulationManager.SimulationThread () <0x0018a>

Taki błąd wywala dobre kilkanaście razy na końcu logu. Nie wiem co to za modyfikacja to też za bardzo ci nie pomogę. Albo spróbuj tylko tego moda wyłączyć albo pozmieniać coś w jego opcjach itp. Tu niestety musisz zdać się na siebie, no chyba że ktoś inny będzie wiedział o co chodzi :P

Oprócz tego wcześniej masz błędy typu:

Cytat:d3d11: failed to create 2D texture id=41826 width=1 height=1 mips=3 dxgifmt=29 [D3D error was 80070057]

W takim wypadku spróbuj włączyć grę z opcją uruchamiania "-force-d3d9" (tutaj link do wszystkich opcji + poradnika co i jak: https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...=466981085)
Powinno pomóc przynajmniej z tym błędem.
 Podziękowali: Kroper17
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Wiadomości w tym wątku
RE: Object reference not set... - Błąd po wczytaniu save'ów - przez SZyMeX - 21-06-2019, 16:59

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości