21-07-2019, 23:01
1. Moskiewskie metro nie jest na planie koła.
2. Zmiana pasów ruchu... Jeeeeżuuuuu kolczasty, te informacje są WSZĘDZIE.
Zmiana pasów ruchu następuje na WĘZŁACH NIEBĘDĄCYCH SKRZYŻOWANIAMI. Jeśli nie ma między skrzyżowaniami węzłów, to pojazdy będą musiały korkowały na poprzednich drogach pojedyncze pasy ruchu. Bo podczas jazdy wprost pojazdy nie mogą zmieniać pasów ruchu. Najlepiej, żeby było tak, że między skrzyżowaniami na n-pasmowej drodze było minimum n węzłów. I tak powinno być, skrzyżowania powinny być najrzadziej jak się da.
Np. takie np. 3-pasmowe drogi w jednym kierunku by w naszym kraju pewnie dostawały klasę GP i bez zgody ministerstwa nie mogły dostać skrzyżowań częściej niż co kilometr w zabudowanym :
Tak ciekawostkowo, może pomoże to pomyśleć nad tworzeniem układu komunikacyjnego.
2. Zmiana pasów ruchu... Jeeeeżuuuuu kolczasty, te informacje są WSZĘDZIE.
Zmiana pasów ruchu następuje na WĘZŁACH NIEBĘDĄCYCH SKRZYŻOWANIAMI. Jeśli nie ma między skrzyżowaniami węzłów, to pojazdy będą musiały korkowały na poprzednich drogach pojedyncze pasy ruchu. Bo podczas jazdy wprost pojazdy nie mogą zmieniać pasów ruchu. Najlepiej, żeby było tak, że między skrzyżowaniami na n-pasmowej drodze było minimum n węzłów. I tak powinno być, skrzyżowania powinny być najrzadziej jak się da.
Np. takie np. 3-pasmowe drogi w jednym kierunku by w naszym kraju pewnie dostawały klasę GP i bez zgody ministerstwa nie mogły dostać skrzyżowań częściej niż co kilometr w zabudowanym :
Tak ciekawostkowo, może pomoże to pomyśleć nad tworzeniem układu komunikacyjnego.