18-08-2019, 14:08
Unity to jeden z najgorzej zoptymalizowanych silników. Spójrzmy choćby na Planet Coaster (z równie dużą ilością assetów w WS) zbudowanym na silniku 3D Cobra, czy jedna z moich ulubionych serii ANNO i nowe Anno 1800
Wg mojej obserwacji wynika, że najwięcej do powiedzenia ma platforma jak i RAM. Największym strzałem w kolano było kupno przeze mnie nowego GeForce RTX 2080, który strasznie nudzi się w C:S, dosłownie niema co robić, dlatego uprzedzam zawczasu z własnej autopsji, że do C:S to max GeForce GTX 1060/1080. Kartę upłynnię bo nudzi się ona w zasadzie we wszystkich 3 grach o których piszę powyżej z C:S włącznie.
Wg mojej obserwacji wynika, że najwięcej do powiedzenia ma platforma jak i RAM. Największym strzałem w kolano było kupno przeze mnie nowego GeForce RTX 2080, który strasznie nudzi się w C:S, dosłownie niema co robić, dlatego uprzedzam zawczasu z własnej autopsji, że do C:S to max GeForce GTX 1060/1080. Kartę upłynnię bo nudzi się ona w zasadzie we wszystkich 3 grach o których piszę powyżej z C:S włącznie.