25-08-2019, 13:48
Właśnie problem jest w tym, że staram się stopniowo powiększać wszystkie strefy, budować szkoły i parki ale za każdym miasto przy populacji wynoszącej 3-6 tyś. przestaje się rozwijać mieszkańcy umierają w fabrykach brakuje pracowników a po "fali umieralności" miasto z 6 tyś. spada do 3/4 tyś. w tym czasie fabryki stają się opuszczone a pasek ani drgnie. Po fali wprowadza się max 500-1000 mieszkańców rośnie bezrobocie a popytu na strefy dalej brak. Następnie z powodu bezrobocia kolejni opuszczają miasto i tak miasto rośnie do 6 tyś. po czasie spadając znowu do 2/3 tyś. Zainstalowałem mod na sztuczne zwiększanie zapotrzebowania i pokazał wartości ujemne więc sam już nie wiem co jest przyczyną.
Nie wydaje mi się ze jest to celowy zabieg dla wyższego poziomu fps-ów ponieważ, mój znajomy gra na dość starym sprzęcie jak na te czasy (i5 3470, Gtx 660 ti, 8Gb ram) i buduje miasta sięgające grubo ponad 70 Tyś. a ja na swoim dość wydajnym komputerze (i7 7700, Gtx 1070 TI, 32Gb ram) buduje miasta niepozwalające nawet na strefy gęstego zabudowania.
Wstawię kilka screenów z ostatniego miasta to może ktoś znajdzie jakąś przyczynę.
Nie wydaje mi się ze jest to celowy zabieg dla wyższego poziomu fps-ów ponieważ, mój znajomy gra na dość starym sprzęcie jak na te czasy (i5 3470, Gtx 660 ti, 8Gb ram) i buduje miasta sięgające grubo ponad 70 Tyś. a ja na swoim dość wydajnym komputerze (i7 7700, Gtx 1070 TI, 32Gb ram) buduje miasta niepozwalające nawet na strefy gęstego zabudowania.
Wstawię kilka screenów z ostatniego miasta to może ktoś znajdzie jakąś przyczynę.