24-10-2019, 20:11
Zajezdnia podwieszanej kolejki (linie metra M1 M2). Budynek zajezdni wymaga wiekszego remontu, powstal w latach 70'tch. Miasto planuje modernizacje i rozbudowe zajezdni. Pierwsza faza obejmowala modernizacje biurowca, obecnie trwaja dostawy nowego taboru, ma to zwiazek z calkowita modernizacja linii M1 i M2, polaczona z modernizacja stacji i wymiana systemu sterowania ruchem. Obecnie sklady kursuja co 3 min 30 sek. w szczycie i co 5 minut przez pozostala czesc dnia, w swieta i weekendy. Nowy system sterowania ruchem pozwoli na kursowanie skladow co 2 min 30 sek. (poczatkowo sklady beda kursowaly co 3 min, system sterowania ruchem zaprojektowany zostal "na zakladke", przyszlosciowo).
W zwiazku ze zwiekszona czestotliwoscia kursowania, i pracami nad wydluzeniem linii (m1 o 1 stacje i m2 o 1 stacje) wzrosnie zapotrzebowania na pojazdy, ponadto nowe sklady objete sa uslugami serwisowymi producenta. Prace przy rozbudowie i modernizacji zajezdni rozpoczna sie w przyszlym roku, i potrwaja okolo 6 miesiecy dzieki wykorzystaniu elementow modulowych.
Zajezdnia naprawde "zyje", wymusilem ruch kolejki przez budynek zajezdni (filmik w poprzednim poscie)
W zwiazku ze zwiekszona czestotliwoscia kursowania, i pracami nad wydluzeniem linii (m1 o 1 stacje i m2 o 1 stacje) wzrosnie zapotrzebowania na pojazdy, ponadto nowe sklady objete sa uslugami serwisowymi producenta. Prace przy rozbudowie i modernizacji zajezdni rozpoczna sie w przyszlym roku, i potrwaja okolo 6 miesiecy dzieki wykorzystaniu elementow modulowych.
Zajezdnia naprawde "zyje", wymusilem ruch kolejki przez budynek zajezdni (filmik w poprzednim poscie)