22-11-2019, 19:11
Rzeczywiście.
A czemu dwa pliki? Bo powinieneś mieć jeszcze error.log No ale czasem bywa tak że się on nie tworzy.. Nie wiem z czego to wynika. W każdym razie jeżeli na pewno go nie masz (sprawdź jeszcze drugi raz na wszelki wypadek) to póki co widzę trzy opcje czemu może ci wywalać grę:
1) za mało RAMu / za mały rozmiar pliku stronnicowania:
chociaż z tego co pisałeś można to wykluczyć. Tutaj właśnie baaaaardzo przydałby się plik error.log
2) Problem z DirectX - spróbuj w opcjach uruchamiania użyć komendy "-force-d3d9"
3) Problem z Parraler Tool:
Masz tą modyfikację? Jeżeli tak to spróbuj ją odsubskrybować albo przynajmniej wyłączyć.
A czemu dwa pliki? Bo powinieneś mieć jeszcze error.log No ale czasem bywa tak że się on nie tworzy.. Nie wiem z czego to wynika. W każdym razie jeżeli na pewno go nie masz (sprawdź jeszcze drugi raz na wszelki wypadek) to póki co widzę trzy opcje czemu może ci wywalać grę:
1) za mało RAMu / za mały rozmiar pliku stronnicowania:
Kod:
ERROR: SymGetSymFromAddr64, GetLastError: 'Próbowano uzyskać dostęp do nieprawidłowego adresu.' (Address: 00007FF6E85EAAB9)
0x00007FF6E85EAAB9 (Cities)
2) Problem z DirectX - spróbuj w opcjach uruchamiania użyć komendy "-force-d3d9"
3) Problem z Parraler Tool:
Kod:
NullReferenceException
at (wrapper managed-to-native) UnityEngine.Component:GetComponentFastPath (System.Type,intptr)
at UnityEngine.Component.GetComponent[UIComponent] () [0x00000] in <filename unknown>:0
at ColossalFramework.UI.UICustomControl.get_component () [0x00000] in <filename unknown>:0
at MoveIt.OptionsKeymapping.RefreshBindableInputs () [0x00000] in <filename unknown>:0
at MoveIt.OptionsKeymapping.OnLocaleChanged () [0x00000] in <filename unknown>:0
at (wrapper delegate-invoke) ColossalFramework.UI.UIFontManager/CallbackRequestCharacterInfo:invoke_void__this__ ()
at (wrapper delegate-invoke) ColossalFramework.UI.UIFontManager/CallbackRequestCharacterInfo:invoke_void__this__ ()
at (wrapper delegate-invoke) ColossalFramework.UI.UIFontManager/CallbackRequestCharacterInfo:invoke_void__this__ ()
at ColossalFramework.Globalization.LocaleManager.LoadLocale (System.String codeString) [0x00000] in <filename unknown>:0
UnityEngine.DebugLogHandler:Internal_LogException(Exception, Object)
UnityEngine.DebugLogHandler:LogException(Exception, Object)
UnityEngine.Logger:LogException(Exception, Object)
UnityEngine.Debug:LogException(Exception)
ColossalFramework.Globalization.LocaleManager:LoadLocale(String)
ColossalFramework.Globalization.LocaleManager:ForceReload()
[b]ParallelRoadTool.Utils.LocalizationManager:LoadLocalization()
ParallelRoadTool.ModInfo:OnSettingsUI(UIHelperBase)[/b]
System.Reflection.MonoMethod:InternalInvoke(Object, Object[], Exception&)
System.Reflection.MonoMethod:Invoke(Object, BindingFlags, Binder, Object[], CultureInfo)
System.Reflection.MethodBase:Invoke(Object, Object[])
OptionsMainPanel:AddUserMods()
OptionsMainPanel:CreateCategories()
OptionsMainPanel:RefreshPlugins()
ColossalFramework.Plugins.PluginManager:TriggerEventPluginsStateChanged()
ColossalFramework.Plugins.PluginInfo:set_isEnabled(Boolean)
EntryData:SetActive(Boolean)
PackageEntry:OnCheckedChanged(UIComponent, Boolean)
ColossalFramework.UI.UICheckBox:OnCheckChanged()
ColossalFramework.UI.UICheckBox:set_isChecked(Boolean)
ColossalFramework.UI.UICheckBox:OnClick(UIMouseEventParameter)
ColossalFramework.UI.UIComponent:OnClick(UIMouseEventParameter)
ColossalFramework.UI.MouseHandler:ProcessInput(IInputTranslator, Ray, UIComponent, Boolean)
ColossalFramework.UI.UIInput:ProcessMouseInput()
ColossalFramework.UI.UIInput:Update()
Masz tą modyfikację? Jeżeli tak to spróbuj ją odsubskrybować albo przynajmniej wyłączyć.