(29-12-2019, 22:37)Lukeps napisał(a): Mega! Tak mi się nie chce za to zabierać ale kiedyś będę musiał usiąść do tego.Dzieki, odnosnie napisow - to celowe, w grze napisy sa "normalnie"
Jedyne co mi się rzuciło w oczy to złe odbicie napisów na jednej ze stron wagonów.
Wiem, że tego nie będzie widać ale może dosyć istotny detal przy takim projekcie
kilka fotek skladow regionalnych WKR. Stare ezt-y pochodza lat 1979-1992 zostaly odkupione od narodowego przewoznika w liczbie 175sztuk. Sukcesywnie modernizowane, modernizacje wszystkich skladow zakonczono 3lata temu. Zmodernizowane sklady posiadaja WiFi, klimatyzacje, gniazdka, system dynamicznej iformacji pasazerskiej z mozliwoscia wyswietlania reklam. Pierwsze 20 zmodernizowanych skladow nie posiada WiFi I klimatyzacji (stanowia rezerwe taborowa, uzywane tylko w zastepstwie skladow uszkodzonych lub odstawionych do przegladu)
Ezty obsluguja wszystkie linie SKM Ksiaz I krotkie trasy dookola miasta w zestawach 2jednostek (110 jednostek - 55 skladow).Pozostale 45 skladow obsluguje lokalne polaczenia dookola Uhrowic I Grodka Ksiazecego glownie w pojedynczych zestawieniach. Ezty maja orginlne silniki choc dosc gleboko zmodernizowane.
Nowe ezety to najnowsza generacja Flirtow Stadler'a. WKR posiada 40 jednostek uzywanych na dluzszych trasach regionalnych zarowno pojedynczo jak I w zestawach. Obecnie rozpoczynaja sie dostawy kolejnych 40 skladow z opcji, 20 pozwoli na otwarcie nowych tras I zwiekszenie czestotliwosci na wybranych trasach, kolenych 20 zastapi stare zmodernizowane sklady (zostana sprzedane w przetargu)
Ponadto trasy niezelektryfikowane obsluguje Arriva (Stadler GTW) , a trasy regionalnych ekspresow prywatny przewoznik z Uhrowic skladami pietrowymi push-pull Bombardiera (oba podmioty dzialaja na zlecenie WKR, przewoznik z Uhrowic rowniez sezonowe trasy komercyjne)
Do pociagow musze jeszcze dodac customowe dzwieki