10-01-2020, 17:08
Rozumiem że to jest log z twojego "głównego" miasta, i wczytywanie znowu zakończyło się niepowodzeniem?
Generalnie to ogromną część logu zajmują wpisy dotyczące Roads United i American RoadSigns. Spróbuj testowo wyłączyć te dwie modyfikacje i zobaczyć czy coś to zmieni. Wyskakują też błędy dotyczące Network Skins. Masz albo miałeś tą modyfikację? Również spróbuj ją wyłączyć i wtedy załadować miasto. Podaj całą listę modyfikacji (nie obiektów!) bo już po skrawku logu widzę że masz niezły bałagan..
@Swiezy875 Nie zgodzę się z tym. Nie uważam, że mam komputer z NASA - 16GB RAMu DDR3, AMD FX6300, GTX 970. Do tego ponad 3000 obiektów po LSM (1800-1900 z workshopu) i 66 modyfikacji. Działa? Działa. Problemem nie jest sprzęt, a to czy pobieramy modyfikacje z głową, czy subksrybujemy wszystko jak leci nie patrząc na kompatybilność z grą czy innymi modyfikacjami. Jeżeli choć trochę ogarnia się ten temat, i poświęci się odrobinę czasu na przejrzenie tego, co się pobiera to żadnych problemów mieć się nie będzie
Generalnie to ogromną część logu zajmują wpisy dotyczące Roads United i American RoadSigns. Spróbuj testowo wyłączyć te dwie modyfikacje i zobaczyć czy coś to zmieni. Wyskakują też błędy dotyczące Network Skins. Masz albo miałeś tą modyfikację? Również spróbuj ją wyłączyć i wtedy załadować miasto. Podaj całą listę modyfikacji (nie obiektów!) bo już po skrawku logu widzę że masz niezły bałagan..
@Swiezy875 Nie zgodzę się z tym. Nie uważam, że mam komputer z NASA - 16GB RAMu DDR3, AMD FX6300, GTX 970. Do tego ponad 3000 obiektów po LSM (1800-1900 z workshopu) i 66 modyfikacji. Działa? Działa. Problemem nie jest sprzęt, a to czy pobieramy modyfikacje z głową, czy subksrybujemy wszystko jak leci nie patrząc na kompatybilność z grą czy innymi modyfikacjami. Jeżeli choć trochę ogarnia się ten temat, i poświęci się odrobinę czasu na przejrzenie tego, co się pobiera to żadnych problemów mieć się nie będzie