18-01-2020, 19:59
Widocznie gra nie ma potrzeby bardziej obciążać procesor. Pamiętaj że to zwykła gra symulacyjna gdzie wystarczy 30 fps-ów do przyjemnej rozgrywki, a nie FPS przy którym każdy.. fps się liczy
Nie znalazłem podobnego tematu w internecie, jeśli już to użytkownicy mieli nieco większy problem gdyż fps-y oscylowały u nich w granicy 15-20 klatek. A to już zdecydowanie za mało. Jeżeli jednak u ciebie dobijają prawie do 60-ciu to na prawdę nie ma żadnych powodów ani do obaw ani tym bardziej do próby naprawy tego stanu.
Jeszcze wracając do zużycia procesora, pamiętaj że to on odpowiada w głównej mierze za symulację i wraz z powiększaniem się twojego miasta będzie on obciążony coraz bardziej. Skoro teraz masz zużycie na poziomie 40% to przynajmniej możesz mieć świadomość że przez dłuższy czas gra pozostanie równie płynna U mnie już po osiągnięciu progu 12-13 tys mieszkańców pojawiają się zauważalne spadki w płynności. Im dalej w grze, tym większe zużycie procesora.
Nie znalazłem podobnego tematu w internecie, jeśli już to użytkownicy mieli nieco większy problem gdyż fps-y oscylowały u nich w granicy 15-20 klatek. A to już zdecydowanie za mało. Jeżeli jednak u ciebie dobijają prawie do 60-ciu to na prawdę nie ma żadnych powodów ani do obaw ani tym bardziej do próby naprawy tego stanu.
Jeszcze wracając do zużycia procesora, pamiętaj że to on odpowiada w głównej mierze za symulację i wraz z powiększaniem się twojego miasta będzie on obciążony coraz bardziej. Skoro teraz masz zużycie na poziomie 40% to przynajmniej możesz mieć świadomość że przez dłuższy czas gra pozostanie równie płynna U mnie już po osiągnięciu progu 12-13 tys mieszkańców pojawiają się zauważalne spadki w płynności. Im dalej w grze, tym większe zużycie procesora.