20-04-2020, 14:41
Efekty mogą być widoczne z dużym opóźnieniem, bo gra symuluje cały łańcuch dostaw. Ogólnie różne porty są totalnie niezależne od siebie i gra ich nie łączy, żeby jakoś specjalnie rozkładać ruch, ale z racji podziału otoczenia powinno to zadziałać, ja sam tak robię czasami.
Wszystkie budynki są traktowane niezależnie od siebie przez grę. Jeśli chcesz koniecznie mieć rozkładany ruch w ramach jednego portu, musisz pobrać z Workshopu taki na dwa czy więcej (o ile istnieje więcej) stanowisk, ale niektóre mogą mieć niepoprawnie zaimplementowaną obsługę wielu stanowisk.
Natomiast ogólnie dwa porty obok siebie też powinny zdać egzamin. W takim wypadku z części budynków ruch powinien lecieć do jednego portu, z części do drugiego.
Wszystkie budynki są traktowane niezależnie od siebie przez grę. Jeśli chcesz koniecznie mieć rozkładany ruch w ramach jednego portu, musisz pobrać z Workshopu taki na dwa czy więcej (o ile istnieje więcej) stanowisk, ale niektóre mogą mieć niepoprawnie zaimplementowaną obsługę wielu stanowisk.
Natomiast ogólnie dwa porty obok siebie też powinny zdać egzamin. W takim wypadku z części budynków ruch powinien lecieć do jednego portu, z części do drugiego.