Racja, niektóre modyfikacje nawet po ich wyłączeniu mogą powodować problemy. I tutaj małe zwrócenie uwagi na nazewnictwo - modyfikacje to.. modyfikacje Menedżer treści - mody, Steam workshop - zakładka mods. Assetsy to cała reszta - obiekty, budynki, pojazdy itp itd.
Zacznijmy od tego że masz dwie kilka nieaktualne modyfikacje: RICO oraz Klyte Commons. Nowe RICO możesz pobrać tu: https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...1588013069
A nowe zaktualizowane mody od Klyte-a nie potrzebują już Commonsa. Odsubskrybuj więc te dwie modyfikacje i sprawdź czy to coś zmieni.
Na twoim miejscu pozbył bym się też tego moda: https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...1393797695
MoveIt ma tą opcję wbudowaną sam w siebie, wystarczy z altem najechać na taki odcinek drogi by móc go edytować.
Kolejny stary mod jaki właśnie teraz znalazłem: https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...=666425898
W zamian możesz użyć HideIt.
Przeszukaj sobie jeszcze modyfikacje w menedżerze treści patrząc na datę ich ostatniego update-a. W całej kolekcji ciężko się szuka samych modyfikacji więc mogłem coś przeoczyć. Jeżeli jakiś mod ma kilka lat od ostatniego update-a, dla własnego spokoju poszukaj zamiennika.
Generalnie to może być też tak, że błąd ten powoduje jakiś obiekt, lut, droga itp., niekoniecznie musi być to modyfikacja. Skoro z wyłączonymi modami błąd dalej występuje, to właśnie skłaniałbym się bardziej ku zepsutemu obiektowi, chociaż oczywiście winny może być dalej jakiś mod. Spróbuj jeszcze użyć tej opcji --disableMods, powinna ona totalnie wyłączyć same modyfikacje, zostawiając przy tym obiekty. Jeżeli błąd dalej będzie występował no to będziesz wiedział że problem leży właśnie w assetsach. No i tutaj rozpocznie się mozolna robota... Chociaż jako że masz kolekcję wszystkich (mam nadzieję że wszystkich) swoich dodatków z workshopa to pójdzie trochę szybciej i łatwiej. Będziesz musiał po kolei odsubskrybować kolejne partie (np 10-15) assetsów by znaleźć ten jeden błędny. Możesz też zrobić to w drugą stronę - czyli odsubskrybować wszystkie, a potem po kolei dodawać je partiami i patrzeć kiedy zacznie pojawiać się błąd. Jak dojdziesz do tego momentu, no to z partii tych 10-15 dodatków zmniejszasz ją do np 5. Jak błąd występuje to winny jest jeden z nich, jak go nie ma, to winna jest pozostała część. I tak zmniejszasz zmniejszasz i zmniejszasz aż trafisz na ten jeden popsuty obiekt.
Zacznijmy od tego że masz dwie kilka nieaktualne modyfikacje: RICO oraz Klyte Commons. Nowe RICO możesz pobrać tu: https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...1588013069
A nowe zaktualizowane mody od Klyte-a nie potrzebują już Commonsa. Odsubskrybuj więc te dwie modyfikacje i sprawdź czy to coś zmieni.
Na twoim miejscu pozbył bym się też tego moda: https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...1393797695
MoveIt ma tą opcję wbudowaną sam w siebie, wystarczy z altem najechać na taki odcinek drogi by móc go edytować.
Kolejny stary mod jaki właśnie teraz znalazłem: https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...=666425898
W zamian możesz użyć HideIt.
Przeszukaj sobie jeszcze modyfikacje w menedżerze treści patrząc na datę ich ostatniego update-a. W całej kolekcji ciężko się szuka samych modyfikacji więc mogłem coś przeoczyć. Jeżeli jakiś mod ma kilka lat od ostatniego update-a, dla własnego spokoju poszukaj zamiennika.
Generalnie to może być też tak, że błąd ten powoduje jakiś obiekt, lut, droga itp., niekoniecznie musi być to modyfikacja. Skoro z wyłączonymi modami błąd dalej występuje, to właśnie skłaniałbym się bardziej ku zepsutemu obiektowi, chociaż oczywiście winny może być dalej jakiś mod. Spróbuj jeszcze użyć tej opcji --disableMods, powinna ona totalnie wyłączyć same modyfikacje, zostawiając przy tym obiekty. Jeżeli błąd dalej będzie występował no to będziesz wiedział że problem leży właśnie w assetsach. No i tutaj rozpocznie się mozolna robota... Chociaż jako że masz kolekcję wszystkich (mam nadzieję że wszystkich) swoich dodatków z workshopa to pójdzie trochę szybciej i łatwiej. Będziesz musiał po kolei odsubskrybować kolejne partie (np 10-15) assetsów by znaleźć ten jeden błędny. Możesz też zrobić to w drugą stronę - czyli odsubskrybować wszystkie, a potem po kolei dodawać je partiami i patrzeć kiedy zacznie pojawiać się błąd. Jak dojdziesz do tego momentu, no to z partii tych 10-15 dodatków zmniejszasz ją do np 5. Jak błąd występuje to winny jest jeden z nich, jak go nie ma, to winna jest pozostała część. I tak zmniejszasz zmniejszasz i zmniejszasz aż trafisz na ten jeden popsuty obiekt.