06-05-2020, 00:53
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-05-2020, 00:54 przez krzychu124.)
Hmm, osobiście spróbowałbym zapisać grę na dysku (nie w chmurze), wyłączyć grę i ponownie załadować ten zapis gry. Jest kilka wątków na Paradox forum gdzie w większości przypadków przy zapisaniu gry normalnie (bez chmury) nagle wszystko zaczyna działać.
Osobiście nie mam pojęcia jaka jest różnica między zapisem do chmury a normalnym, być może jakaś kompresja która coś psuje przy odczycie.
Skoro działa poprawnie z --noWorkshop to modów/assetów też wykluczyć nie można w tym przypadku. Znalazłem kilka w logu które się nie załadowały poprawnie - wszystkie RICO, w logu z InitPrefab Failed[WorkshopID] Polecam wygenerować i sprawdzić raport z Loading Screen Mod, ewentualnie odsubskrybować od razu.
Podobny problem z teksturami występuje na Linuxie z tą różnicą, że obiekty się nie renderują lub znikają to przesunięciu kamery, ale jest na szczęście na to rada w postaci flagi UNITY_DISABLE_GRAPHICS_DRIVER_WORKAROUNDS=yes %command% którą trzeba dodać do parametrów startowych gry. Nie zaszkodzi spróbować, może akurat w tym przypadku coś zmieni z tym, że już chyba bez %command% (tak mi się wydaję)
Osobiście nie mam pojęcia jaka jest różnica między zapisem do chmury a normalnym, być może jakaś kompresja która coś psuje przy odczycie.
Skoro działa poprawnie z --noWorkshop to modów/assetów też wykluczyć nie można w tym przypadku. Znalazłem kilka w logu które się nie załadowały poprawnie - wszystkie RICO, w logu z InitPrefab Failed[WorkshopID] Polecam wygenerować i sprawdzić raport z Loading Screen Mod, ewentualnie odsubskrybować od razu.
Podobny problem z teksturami występuje na Linuxie z tą różnicą, że obiekty się nie renderują lub znikają to przesunięciu kamery, ale jest na szczęście na to rada w postaci flagi UNITY_DISABLE_GRAPHICS_DRIVER_WORKAROUNDS=yes %command% którą trzeba dodać do parametrów startowych gry. Nie zaszkodzi spróbować, może akurat w tym przypadku coś zmieni z tym, że już chyba bez %command% (tak mi się wydaję)