23-10-2014, 22:14
Dokładnie. Pamiętam pierwszy trailer, gdzie praktycznie było kilka budynków tworzących duże miasto (powtarzalność niesamowicie duża) a po dwóch miesiącach juz widać progess w tym temacie. To tylko kwestia czasu aż gra zacznie nabierać kształtu. Nie ma się co też oszukiwać, że twórcy pokażą nam całą grę od A do Z przed premierą. W mojej ocenie to bez sensu, chciałbym jakiś element miłego zaskoczenia po zakupie i rozpoczęciu zabawy niż podane wszystko na tacy
Tak jak pisałem wcześniej. Trzeba wziąć pod uwagę, że to jest mały team, bardzo mały w porównaniu do innych deweloperów. Takie SimCity2013 tworzyło pewnie ze 40 albo i więcej osób a w mojej ocenie CS wygląda w fazie alpha o wiele lepiej niż tamta grą (przynajmniej pod względem graficznym) a tworzy ją obecnie 10 osób z tego co mówili podczas drugiego pokazu. W związku z tym ja nie oczekuję niesamowicie rozbudowanej gry, bo to zwyczajnie niemożliwe, dlatego też tworzą ją praktycznie w całości modyfikowalną, aby gracze rozwinęli ją w kierunku jaki chcemy (co ważne przy dalszym wsparciu ludzi z Colossal, chcę w to wierzyć )
Tak jak pisałem wcześniej. Trzeba wziąć pod uwagę, że to jest mały team, bardzo mały w porównaniu do innych deweloperów. Takie SimCity2013 tworzyło pewnie ze 40 albo i więcej osób a w mojej ocenie CS wygląda w fazie alpha o wiele lepiej niż tamta grą (przynajmniej pod względem graficznym) a tworzy ją obecnie 10 osób z tego co mówili podczas drugiego pokazu. W związku z tym ja nie oczekuję niesamowicie rozbudowanej gry, bo to zwyczajnie niemożliwe, dlatego też tworzą ją praktycznie w całości modyfikowalną, aby gracze rozwinęli ją w kierunku jaki chcemy (co ważne przy dalszym wsparciu ludzi z Colossal, chcę w to wierzyć )