14-05-2020, 19:39
(14-05-2020, 15:59)SZyMeX napisał(a): Pierwszy człon już jest w grze!Dwa słowa, smooth shading w blenderze.
Co prawda muszę jeszcze poprawić nieco tekstury, samą siatką modelu i odwrócone niektóre face-y, ale generalnie to nie wygląda to aż tak tragicznie
Tutaj mam też pytanie, a w zasadzie to nawet dwa, pierwsze: czy jest jakiś szybki sposób na odwrócenie face-ów czy trzeba je usunąć i wstawić od nowa? okej, to nie było ciężkie do znalezienia..
Dwa, czy da się uniknąć takiego działania światła na fragmenty pojazdu jak na screenie?
Jeżeli aplikowałeś i nadal tak wygląda to oznacza że masz luźne vertexy i musisz je połączyć albo nałożyć od nowa poligon. Może być też to kwestia ustawienia poprawnego kąta w auto smooth shading. Jeżeli chcesz żeby nie wygładzałob niektórych płaszczyzn to zaznaczasz krawędź i Mark Sharp.
Tak jak model wygląda w blenderze, tak będzie wyglądał w grze. Gra jedynie rozjaśnia tekstury na co trzeba brać poprawkę.