@SzaraWydra Właśnie mam drobne problemy z teksturą, jej części "wypływają" na inne miejsca. Nie wiem o co chodzi i od czego to zależy. Nie mam osobnego zdjęcia niestety ale widać to lekko na obrazku powyżej, środkowy człon (ten bez drzwi) - na przegubie z prawej strony. Citieski dziwnie kompresują te tekstury i oprócz ogólnego pogorszenia jakości dzieją się właśnie takie rzeczy. Jakieś pomysły?
A no i jeszcze kamery - zamiast być czarne jak w blenderze to są białe..
EDIT: no i jeszcze jedno pytanie, czy te człony bez wózków da się jakoś podnieść czy trzeba w blenderze dodać im "niewidzialne wózki" tak żeby po prostu z modelu były wyżej?
A no i jeszcze kamery - zamiast być czarne jak w blenderze to są białe..
EDIT: no i jeszcze jedno pytanie, czy te człony bez wózków da się jakoś podnieść czy trzeba w blenderze dodać im "niewidzialne wózki" tak żeby po prostu z modelu były wyżej?