Rzucę prostym przykładem, zobacz jak rozpikselizowany jest przycisk otwierania drzwi :P A miejsca na teksturze na światła jest jeszcze mniej bo spieprzylem mapowanie (nie wiedziałem wtedy jeszcze jak do konca to się robi) i z tych świateł na prawdę zostałoby tyle pikseli że byłaby plama tak jak teraz :P trochę to poprawiłem i nie ma białego jednolitego placka a coś takiego jak na tylnych światłach. Przy następnym pojeździe zrobię inaczej mapę UV i wtedy będzie można bawić się w takie detale :P
EDIT: no dobra... coś tam mi się udało skleić tylko pytanie czy jest to warte tworzenia całego składu raz jeszcze na nowo :P Zobaczę jak to w edytorze wygląda i dam znać..
EDIT 2: Szybki screen z blendera bo póki co gry jeszcze nie odpalałem :P
Przyznam szczerze że myślałem że będzie to gorzej wyglądać, a chyba nie jest aż tak źle.
EDIT: no dobra... coś tam mi się udało skleić tylko pytanie czy jest to warte tworzenia całego składu raz jeszcze na nowo :P Zobaczę jak to w edytorze wygląda i dam znać..
EDIT 2: Szybki screen z blendera bo póki co gry jeszcze nie odpalałem :P
Przyznam szczerze że myślałem że będzie to gorzej wyglądać, a chyba nie jest aż tak źle.