Nie mam pojęcia. Pierwszy raz spotykam się z przesunięciem całego członu w którymś kierunku i kompletnie nie wiem co z tym zrobić.. W Blenderze jest "po środku"...
To samo z tym zbyt wąskim środkowym członem, w blenderze mogę zrobić nawet tak:
A jak widać w grze mimo wszystko nic się nie zmienia... SzaraWydra, PEWEX, spotkaliście się kiedyś z czymś takim?
Czy w Blenderze są jakieś ustawienia dotyczące danego obiektu podczas jego eksportu? Przecież wcześniej wrzucałem screeny wszystkich członów złączonych razem w całego Swinga, czyli każdy z nich w Blenderze ma dokładnie takie same wymiary (szerokość, wysokość), a mimo to w grze wszystko wariuje...
EDIT: Dobra, ja to jednak jestem... Najpierw piszę potem coś robię... Sorki za wzmianki, jeżeli je dostaliście i zawracam znowu niepotrzebnie wam głowy. Po eksporcie do obj, potem imporcie, i znowu eksporcie tym razem do fbx środkowy człon jest już dobrej szerokości, jeszcze pobawię się przodem i dam znać..
To samo z tym zbyt wąskim środkowym członem, w blenderze mogę zrobić nawet tak:
A jak widać w grze mimo wszystko nic się nie zmienia... SzaraWydra, PEWEX, spotkaliście się kiedyś z czymś takim?
Czy w Blenderze są jakieś ustawienia dotyczące danego obiektu podczas jego eksportu? Przecież wcześniej wrzucałem screeny wszystkich członów złączonych razem w całego Swinga, czyli każdy z nich w Blenderze ma dokładnie takie same wymiary (szerokość, wysokość), a mimo to w grze wszystko wariuje...
EDIT: Dobra, ja to jednak jestem... Najpierw piszę potem coś robię... Sorki za wzmianki, jeżeli je dostaliście i zawracam znowu niepotrzebnie wam głowy. Po eksporcie do obj, potem imporcie, i znowu eksporcie tym razem do fbx środkowy człon jest już dobrej szerokości, jeszcze pobawię się przodem i dam znać..