15-06-2020, 21:24
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-06-2020, 21:25 przez SzaraWydra.)
https://cpetry.github.io/NormalMap-Online/
Normale są banalne. Wrzucasz teksturę do tego generatora. Ustawiasz suwaczki tak żeby to jakoś wyglądało.
Ja generuje zawsze dwie wersje normali. Z odwróconą wysokością i bez odwróconej, to potem w gimpie mogę sobie wybrać co bardziej mi pasuje na modelu.
Jak normal się wygeneruje, to w gimpie narzucasz jednolity kolor na miejsca które mają być płaskie, zapisujesz z końcówką _n i tyle.
Możesz sobie też podejrzeć w blenderze na modelu czy wszystko działa tak jak powinno, zanim zaimportujesz model.
Normale są banalne. Wrzucasz teksturę do tego generatora. Ustawiasz suwaczki tak żeby to jakoś wyglądało.
Ja generuje zawsze dwie wersje normali. Z odwróconą wysokością i bez odwróconej, to potem w gimpie mogę sobie wybrać co bardziej mi pasuje na modelu.
Jak normal się wygeneruje, to w gimpie narzucasz jednolity kolor na miejsca które mają być płaskie, zapisujesz z końcówką _n i tyle.
Możesz sobie też podejrzeć w blenderze na modelu czy wszystko działa tak jak powinno, zanim zaimportujesz model.