12-07-2020, 16:52
(12-07-2020, 10:29)Jorgus92 napisał(a): Moje oczekiwania:Jeśli chodzi o te cechy, to:
- całkowita zmiana budowy dróg (coś jak w CiM 2) - wybieramy ile pasów ma mieć droga i potem możemy dodać torowisko lub sieć trolejbusową. Dało by to większą swobodę budowania miasta, bez konieczności ściągania ogromnej ilości dróg, plus ogólna zmiana mechaniki skrzyżowań i zmiany pasów.
-nowy sposób tworzenia transportu publicznego, czyli np. możliwość ustawiania rozkładów jazdy, postoje na pętlach. Plus awarie i zatrzymania <3
-zdarzenia losowe typu wypadek, zepsuty pojazd, czy coś. Dało by to więcej frajdy (a nie, że miasto się korkuje cały czas w tym samym miejscu)
-zużycie np. dróg. Po jakimś czasie od budowy droga się zużywa, trzeba zrobić np remont (w zależności od stopnia zużycia, czujecie to? Wyłączamy jeden pas i mamy korki, albo zamykamy całą drogę )
-to samo tyczy się torowisk (chce zrobić typowo rosyjską mapę i jak widze te szybko jeżdżące tramwaje to mi smutno )
Tyle na razie przychodzi mi na myśl
- W CIM2 sposób budowy samych dróg jest taki sam, natomiast torowiska i kable trolejbusowe można dodawać osobno. Tak, byłoby to ciekawe, tylko przy złożoności budowy tych dróg jak w C:S byłoby to za trudne do osiągnięcia, bo mas naprawdę różne typy obszarów na drodze.
- Znów wracamy do CIM2 Choć to tam też nie było jakoś szczególnie fajne, bo często powodowało zbyt wiele uruchomionych brygad.
- Bardzo ciekawe, ale doprowadziłoby do lockdownów, bo jednak może się zdarzyć, że pojazd usług by sam stanął w korku i nigdy nie dojechał.
- Zużycie dróg już jest. Też ma wpływ na prędkość pojazdów i pewną zmianę tekstur, z modami można zwiększyć wpływ stanu na prędkość pojazdów, a zawsze możesz też użyć z modami ograniczeń prędkości zmienionych. Nie ma co liczyć na to, że będą pojawiać się duże zmiany w teksturach w postaci np. spękań, bo to by wymagało superkomputera