24-10-2014, 01:57
Wiem, tylko problem polega na tym, że tamta gra to był symulator transportu miejskiego, więc animacje, szczegółowość itd były ukierunkowane w tym aspekcie. Miasta nie rozbudowywały się same, czy poprzez tworzenie stref, tylko były stworzone z puzzli, trochę jako tło, które rzecz jasna integrowało z resztą, ale było bierne. W związku z tym dworce, deptaki, place czy nawet stragany na rynku wyglądały realistycznie i bardzo europejsko, ale nie rozwijały się w żaden sposób. Z tego co sie orientuje to można było sobie też samemu stworzyć mapę z miastem tak? Jesli tak samo jak w CiM2 to sa to puzzle, które dla mnie nie osobiście nie są już żadną zabawą. SC4 i Cities XL to też już puzzle z masą dodatków, które przewija się pół godziny. Po prostu fizycznie nie da się na chwilę obecną stworzyć tak niesamowicie rozbudowanego symulatora miasta, bo albo żaden komputer tego nie wytrzyma, albo potrzeba by na to 10 lat. Są pewne ograniczenia, których jeszcze nie jestesmy w stanie przekroczyć.
Apropo komunikacji - było dziś widać ludzi czekających na autobus na przystanku. Autobus podjechał, ludzie wsiadali i wysiadali - podgląd niestety z daleka bo skakali ta kamerą niemiłosiernie ale dało się zauważyć, że również o tym pomyslano.
Apropo komunikacji - było dziś widać ludzi czekających na autobus na przystanku. Autobus podjechał, ludzie wsiadali i wysiadali - podgląd niestety z daleka bo skakali ta kamerą niemiłosiernie ale dało się zauważyć, że również o tym pomyslano.