15-03-2015, 19:30
Będę się upierał co do komunikacji, estakady... no...można tworzyć takie chińskie miasta-potworki ale mało to estetyczne.
@Paweł: Może i jest 1/1 ale to zabieg techniczny, ja w zasadzie każdego "ludzika" traktuję jak reprezentującego 10, w CIM2 tramwaje miały pojemność na 20-40 osób, autobusy po 10-20 miejsc mało to było realne, zwiększenie wszystkich parametrów powodowało z kolei że na przystanku ustawiało się po 200 osób, no i rozkład jazdy i nierealne ceny pojazdów.
Tutaj widzę jest trochę podobnie bo 35 000 miasteczko (w rzeczywistości całkiem często bez jakiejkolwiek komunikacji miejskiej) tutaj jej potrzebuje a korki się tworzą jak w mieście kilkukrotnie większym, może nawet 350 tysięcznym.
No i samo odblokowanie możliwości budowy metra już przy kilku tys mieszkańców mówi samo przez się.
@Paweł: Może i jest 1/1 ale to zabieg techniczny, ja w zasadzie każdego "ludzika" traktuję jak reprezentującego 10, w CIM2 tramwaje miały pojemność na 20-40 osób, autobusy po 10-20 miejsc mało to było realne, zwiększenie wszystkich parametrów powodowało z kolei że na przystanku ustawiało się po 200 osób, no i rozkład jazdy i nierealne ceny pojazdów.
Tutaj widzę jest trochę podobnie bo 35 000 miasteczko (w rzeczywistości całkiem często bez jakiejkolwiek komunikacji miejskiej) tutaj jej potrzebuje a korki się tworzą jak w mieście kilkukrotnie większym, może nawet 350 tysięcznym.
No i samo odblokowanie możliwości budowy metra już przy kilku tys mieszkańców mówi samo przez się.