29-01-2021, 20:43
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-01-2021, 20:44 przez WujoWielkaBroda.)
Dodatkowo każdy z tych budynków możesz postawić przez mod Procedural Objects edytując nawet jego kształty na potrzeby dopasowania do sąsiadujących budowli.
W szkielecie tak postawionego budynku umieszczasz tzw. BLOCK z interesującej Cię kategorii, który działa jak normalny budynek ale ma micro wymiary. (np commercial block). Oczywiście każdy z tych bloków możesz także edytować pod kątem ilości produkowanych śmieci, ilości mieszkań, pracowników itp (najlepiej przez RICO)
https://steamcommunity.com/id/naylin/myw...pid=255710
W szkielecie tak postawionego budynku umieszczasz tzw. BLOCK z interesującej Cię kategorii, który działa jak normalny budynek ale ma micro wymiary. (np commercial block). Oczywiście każdy z tych bloków możesz także edytować pod kątem ilości produkowanych śmieci, ilości mieszkań, pracowników itp (najlepiej przez RICO)
https://steamcommunity.com/id/naylin/myw...pid=255710