Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 1
Jakie macie oczekiwania dla gry Cities: Skylines 2?
#6
Witam serdecznie,

dla mnie ta gra po wczytaniu odpowiednich modów pozwala zasymulować niemalże wszystko (lepiej czy gorzej to już kwestia dyskusji). 
Ogromnym atutem gry jest jej społeczność, ilość modyfikacji oraz assetów. Co prawda aby w pełni korzystać z jej dobrodziejstw potrzeba naprawdę niezłego sprzętu (zwłaszcza szybkiego dysku najlepiej PCIEx4 typu M2 lub PCIe o odczycie powyżej 2000MB/s. i ogromnej ilości RAM.  Ja specjalnie dla tej gry wymieniłem sprzęt na lepszy (w tym 16GB pamięci i to już mało, aktualnie przymierzam się do kolejnych 16GB ---- a mam tylko nieco ponad 5000 Assetów i ok 80 przydatnych modów). 

Czego bym oczekiwał?
Mogliby poprawić optymalizację gry pod kątem jej pamięciożernościści oraz renderowanie obiektów (np. aby gra dogrywała asset z listy dopiero gdy go użyjesz lub wybierzesz z listy a w innym przypadku wystarczyła by sama miniatura w liście, ogromnie odciążyłoby to silnik gry) 

Lepszy manager assetów. (choć mod Find It w znaczącej kwestii rozwiązuje ten problem).

Czego mi brakuje w samej rozgrywce to możliwość tworzenia cyklu produkcji (coś jak w >>>industry giant 2<<< gdzie tworzysz wyspecjalizowane fabryki produkcyjne od surowca, po produkt finalny, poprzez jego dystrybucję oraz tworzenie wyspecjalizowanych sklepów oferujących te dobra. Wiem że dodatek Industries wprowadza to ale w bardzo ubogim wykonaniu. Dla mnie jakby ta gra przejęła możliwości industry giant 2 oraz dodała swoje możliwości jakie oferuje stworzyłoby ją niemalże idealną dla moich oczekiwań Smile   

Następnym aspektem to dodanie usług (fryzjerzy, kosmetyczki, szewc, krawiec, mechanik samochodowy, informatyk, hydraulik, ubezpieczenia, biura turystyczne, szklarz ,elektryk itp...)

Kolejnym aspektem to łączenie możliwości budynków  (np. kamienica może być jednocześnie mieszkaniem i sklepem lub punktem usługowym.) Fabryka może być jednocześnie biurem i miejscem produkcyjnym.  Biuro może być jednocześnie punktem handlowym. 

Dystrybucja towarów, możliwość handlu między miastami, turystyka między miastowa, import i eksport oraz pośredniczenie w handlu towarami. (tu wkracza opcja większej lub mniejszej funkcji multiplayer np. duży świat i każdy gracz zarządzałby jakimś miastem lub kilkoma miastami. Spora możliwość stworzenia modelu biznesowego dla twórców aby gra zarabiała na siebie cały czas, na przykład wprowadzenie abonamentu miesięcznie za dostęp do takiego uniwersum (osobiście jeżeli gra oferowałaby takie możliwość spokojnie 50-60zł miesięcznie mógłbym dać za taki dostęp) - a  na twórców koszty związane z utrzymaniem serwerów i poprawki i aktualizacje na bieżąco (obopólna korzyść) oraz zarządzanie społecznością - mody i assety tworzone przez społeczność miałyby 2 kategorie (zweryfikowane i niezweryfikowane) - zweryfikowane dodawałby możliwość gry w uniwersum, zaś niezweryfikowane tylko offline tak jak do tej pory. 

Dodanie przedszkoli i żłobków oraz domy starców. 

Większe wsparcie dla twórców modów i assetów, możliwość  (np w formie wirtualnej waluty cities wynagradzanie za takie prace) Za tą walutę możliwość wykupywania abonamentu czy dodatków oferowanych przez tą walutę - możliwość handlu ta walutą między graczami coś jak w WOW doskonale się to ponoś sprawdza. Niestety nie grałem w WOW online ale tak słyszałem. Blizzard na brak wpływów też chyba nie narzeka a więc wilk syty i owca cała. Byleby pazerność nie wygrała, aby dopuścić jak najszersze grono korzystających z gry, bo im większa społeczność tym więcej dobrego.

Jak multiplayer to np możliwość odwiedzania miast w uniwersum przez innych graczy, np jako turysta (save'y wgrywane automatycznie i np jednorazowo dogrywane używane assety i mody tamtego gracza)


to mniej więcej tyle Smile
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Wiadomości w tym wątku
RE: Jakie macie oczekiwania dla gry Cities: Skylines 2? - przez kowalcook - 28-02-2021, 20:32

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości