13-06-2021, 23:33
No więc tak, po drodze do "głównego" błędu masz kilka pomniejszych:
i parę innych, generalnie związanych z brakującymi obiektami. Z pomocą raportu LSM pobierz wszystko, czego ci brakuje (no może poza jakimiś propami itp, jeżeli świadomie chcesz zaoszczędzić pamięć).
Natomiast główny error, powodujący crashowanie się gry to:
I co do niego, to na wiki TM:PE znajduje się wyjaśnienie co może powodować taki błąd, oraz jak sobie z nim poradzić:
https://github.com/CitiesSkylinesMods/TM...Symptom-10
Z tego co widzę po logu, to posiadasz wskazany w w/w linku mod Building Anarchy - jeden z możliwych przyczyn takiego błędu. Zacznij od zastąpienia go modami wskazanymi na stronie, jeżeli pominąłem jakiś z tych dwóch pozostałych to również postępuj zgodnie z instrukcjami.
Error może być też powodowany przez błędy terenu, jednak tutaj ponownie rozwiązanie znajduje się na wiki. Jeżeli mimo tamtych porad w dalszym ciągu coś będzie nie tak, to będziemy myśleć co dalej.
Kod:
[color=#000000]NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object
at PrefabCollection`1[PropInfo].InitializePrefabs (System.String collection, .PropInfo[] prefabs, System.String[] replaces) [0x00000] in <filename unknown>:0
at PropCollection+<InitializePrefabs>c__Iterator0.MoveNext () [0x00000] in <filename unknown>:0
at LoadingManager.FpsBoosterUpdate () [0x00000] in <filename unknown>:0
at BehaviourUpdater.Updater.Update () [0x00000] in <filename unknown>:0
UnityEngine.DebugLogHandler:Internal_LogException(Exception, Object)
UnityEngine.DebugLogHandler:LogException(Exception, Object)
UnityEngine.Logger:LogException(Exception, Object)
UnityEngine.Debug:LogException(Exception)
BehaviourUpdater.Updater:Update()
Kod:
[LSM] Missing: Station Track Elevated (C)
Custom Assets: 1412775439.Elevated - Glass - Station_Data: NetInfo missing
at BuildingInfo.InitializePrefab () [0x00000] in <filename unknown>:0
at PrefabCollection`1[BuildingInfo].InitializePrefabImpl (System.String collection, .BuildingInfo prefab, System.String replace) [0x00000] in <filename unknown>:0 [Core]
(Filename: C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)
[LSM] Asset failed: 1412775439.Elevated - Glass - Station_Data
Exception: BuildingInfo 1412775439.Elevated - Glass - Station_Data failed
at LoadingScreenMod.AssetLoader.Initialize<BuildingInfo> (BuildingInfo) <0x0021d>
at (wrapper dynamic-method) LoadingScreenMod.AssetLoader.LoadingScreenMod.AssetLoader.LoadImpl_Patch0 (LoadingScreenMod.AssetLoader,ColossalFramework.Packaging.Package/Asset) <0x0060e>
at LoadingScreenMod.AssetLoader/<LoadCustomContent>d__27.MoveNext () <0x01778>
Kod:
[color=#000000][color=#000000][color=#000000][LSM] Missing: Station Track Eleva
Custom Assets: 1703048997.Elevated Station_Data: NetInfo missing
at BuildingInfo.InitializePrefab () [0x00000] in <filename unknown>:0
at PrefabCollection`1[BuildingInfo].InitializePrefabImpl (System.String collection, .BuildingInfo prefab, System.String replace) [0x00000] in <filename unknown>:0 [Core]
[LSM] Asset failed: 1703048997.Elevated Station_Data
Exception: BuildingInfo 1703048997.Elevated Station_Data failed
at LoadingScreenMod.AssetLoader.Initialize<BuildingInfo> (BuildingInfo) <0x0021d>
at (wrapper dynamic-method) LoadingScreenMod.AssetLoader.LoadingScreenMod.AssetLoader.LoadImpl_Patch0 (LoadingScreenMod.AssetLoader,ColossalFramework.Packaging.Package/Asset) <0x0060e>
at LoadingScreenMod.AssetLoader/<LoadCustomContent>d__27.MoveNext () <0x01778>
i parę innych, generalnie związanych z brakującymi obiektami. Z pomocą raportu LSM pobierz wszystko, czego ci brakuje (no może poza jakimiś propami itp, jeżeli świadomie chcesz zaoszczędzić pamięć).
Natomiast główny error, powodujący crashowanie się gry to:
Kod:
Simulation error: Array index is out of range.
at TerrainModify.ApplyQuad (ColossalFramework.Math.Quad2,TerrainModify/Edges,TerrainModify/Surface) <0x01d10>
at TerrainModify.ApplyQuad (UnityEngine.Vector3,UnityEngine.Vector3,UnityEngine.Vector3,UnityEngine.Vector3,TerrainModify/Edges,TerrainModify/Heights,TerrainModify/Surface) <0x00263>
at (wrapper dynamic-method) NetSegment.NetSegment.TerrainUpdated_Patch2 (NetSegment&,uint16,single,single,single,single) <0x0221c>
at NetManager.TerrainUpdated (TerrainArea,TerrainArea,TerrainArea) <0x009fe>
at TerrainManager.Managers_TerrainUpdated (TerrainArea,TerrainArea,TerrainArea) <0x0005e>
at TerrainModify.UpdateAreaImplementation () <0x018f1>
at TerrainModify.UpdateArea (int,int,int,int,bool,bool,bool) <0x00187>
at TerrainModify.UpdateArea (single,single,single,single,bool,bool,bool) <0x00103>
at NetSegment.UpdateSegment (uint16) <0x004ee>
at (wrapper dynamic-method) NetManager.NetManager.SimulationStepImpl_Patch2 (NetManager,int) <0x007dd>
at SimulationManagerBase`2.SimulationStep (int) <0x0004c>
at NetManager.ISimulationManager.SimulationStep (int) <0x00024>
at SimulationManager.SimulationStep () <0x00693>
at SimulationManager.SimulationThread () <0x0018a>
[Core]
(Filename: C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)
I co do niego, to na wiki TM:PE znajduje się wyjaśnienie co może powodować taki błąd, oraz jak sobie z nim poradzić:
https://github.com/CitiesSkylinesMods/TM...Symptom-10
Z tego co widzę po logu, to posiadasz wskazany w w/w linku mod Building Anarchy - jeden z możliwych przyczyn takiego błędu. Zacznij od zastąpienia go modami wskazanymi na stronie, jeżeli pominąłem jakiś z tych dwóch pozostałych to również postępuj zgodnie z instrukcjami.
Error może być też powodowany przez błędy terenu, jednak tutaj ponownie rozwiązanie znajduje się na wiki. Jeżeli mimo tamtych porad w dalszym ciągu coś będzie nie tak, to będziemy myśleć co dalej.