Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
The Game Crashed - nie mogę rozczytać przyczyny
#4
No więc tak, po drodze do "głównego" błędu masz kilka pomniejszych:

Kod:
[color=#000000]NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object
  at PrefabCollection`1[PropInfo].InitializePrefabs (System.String collection, .PropInfo[] prefabs, System.String[] replaces) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at PropCollection+<InitializePrefabs>c__Iterator0.MoveNext () [0x00000] in <filename unknown>:0
  at LoadingManager.FpsBoosterUpdate () [0x00000] in <filename unknown>:0
  at BehaviourUpdater.Updater.Update () [0x00000] in <filename unknown>:0
UnityEngine.DebugLogHandler:Internal_LogException(Exception, Object)
UnityEngine.DebugLogHandler:LogException(Exception, Object)
UnityEngine.Logger:LogException(Exception, Object)
UnityEngine.Debug:LogException(Exception)
BehaviourUpdater.Updater:Update()

Kod:
[LSM] Missing: Station Track Elevated (C)
Custom Assets: 1412775439.Elevated - Glass - Station_Data: NetInfo missing
  at BuildingInfo.InitializePrefab () [0x00000] in <filename unknown>:0
  at PrefabCollection`1[BuildingInfo].InitializePrefabImpl (System.String collection, .BuildingInfo prefab, System.String replace) [0x00000] in <filename unknown>:0  [Core]

(Filename: C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)

[LSM] Asset failed: 1412775439.Elevated - Glass - Station_Data
Exception: BuildingInfo 1412775439.Elevated - Glass - Station_Data failed
at LoadingScreenMod.AssetLoader.Initialize<BuildingInfo> (BuildingInfo) <0x0021d>
at (wrapper dynamic-method) LoadingScreenMod.AssetLoader.LoadingScreenMod.AssetLoader.LoadImpl_Patch0 (LoadingScreenMod.AssetLoader,ColossalFramework.Packaging.Package/Asset) <0x0060e>
at LoadingScreenMod.AssetLoader/<LoadCustomContent>d__27.MoveNext () <0x01778>

Kod:
[color=#000000][color=#000000][color=#000000][LSM] Missing: Station Track Eleva
Custom Assets: 1703048997.Elevated Station_Data: NetInfo missing
  at BuildingInfo.InitializePrefab () [0x00000] in <filename unknown>:0
  at PrefabCollection`1[BuildingInfo].InitializePrefabImpl (System.String collection, .BuildingInfo prefab, System.String replace) [0x00000] in <filename unknown>:0  [Core]

[LSM] Asset failed: 1703048997.Elevated Station_Data
Exception: BuildingInfo 1703048997.Elevated Station_Data failed
at LoadingScreenMod.AssetLoader.Initialize<BuildingInfo> (BuildingInfo) <0x0021d>
at (wrapper dynamic-method) LoadingScreenMod.AssetLoader.LoadingScreenMod.AssetLoader.LoadImpl_Patch0 (LoadingScreenMod.AssetLoader,ColossalFramework.Packaging.Package/Asset) <0x0060e>
at LoadingScreenMod.AssetLoader/<LoadCustomContent>d__27.MoveNext () <0x01778>

i parę innych, generalnie związanych z brakującymi obiektami. Z pomocą raportu LSM pobierz wszystko, czego ci brakuje (no może poza jakimiś propami itp, jeżeli świadomie chcesz zaoszczędzić pamięć).

Natomiast główny error, powodujący crashowanie się gry to:
Kod:
Simulation error: Array index is out of range.
at TerrainModify.ApplyQuad (ColossalFramework.Math.Quad2,TerrainModify/Edges,TerrainModify/Surface) <0x01d10>
at TerrainModify.ApplyQuad (UnityEngine.Vector3,UnityEngine.Vector3,UnityEngine.Vector3,UnityEngine.Vector3,TerrainModify/Edges,TerrainModify/Heights,TerrainModify/Surface) <0x00263>
at (wrapper dynamic-method) NetSegment.NetSegment.TerrainUpdated_Patch2 (NetSegment&,uint16,single,single,single,single) <0x0221c>
at NetManager.TerrainUpdated (TerrainArea,TerrainArea,TerrainArea) <0x009fe>
at TerrainManager.Managers_TerrainUpdated (TerrainArea,TerrainArea,TerrainArea) <0x0005e>
at TerrainModify.UpdateAreaImplementation () <0x018f1>
at TerrainModify.UpdateArea (int,int,int,int,bool,bool,bool) <0x00187>
at TerrainModify.UpdateArea (single,single,single,single,bool,bool,bool) <0x00103>
at NetSegment.UpdateSegment (uint16) <0x004ee>
at (wrapper dynamic-method) NetManager.NetManager.SimulationStepImpl_Patch2 (NetManager,int) <0x007dd>
at SimulationManagerBase`2.SimulationStep (int) <0x0004c>
at NetManager.ISimulationManager.SimulationStep (int) <0x00024>
at SimulationManager.SimulationStep () <0x00693>
at SimulationManager.SimulationThread () <0x0018a>
  [Core]

(Filename: C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)

I co do niego, to na wiki TM:PE znajduje się wyjaśnienie co może powodować taki błąd, oraz jak sobie z nim poradzić:
https://github.com/CitiesSkylinesMods/TM...Symptom-10

Z tego co widzę po logu, to posiadasz wskazany w w/w linku mod Building Anarchy - jeden z możliwych przyczyn takiego błędu. Zacznij od zastąpienia go modami wskazanymi na stronie, jeżeli pominąłem jakiś z tych dwóch pozostałych to również postępuj zgodnie z instrukcjami.

Error może być też powodowany przez błędy terenu, jednak tutaj ponownie rozwiązanie znajduje się na wiki. Jeżeli mimo tamtych porad w dalszym ciągu coś będzie nie tak, to będziemy myśleć co dalej.
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Wiadomości w tym wątku
RE: The Game Crashed - nie mogę rozczytać przyczyny - przez SZyMeX - 13-06-2021, 23:33

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości