Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
ProceduralObject 1.7.2 - problem z przenikaniem warstw
#5
Wiem że Decal to jest sześcian a nie płaska tekstura, właśnie akuras to dokładnie wyjaśnił tam.
Próbowałem zmniejszać głębe za pomocą procedural object ale niewiele to daje zresztą jak widzisz to raz jest dobrze wyświetlane a raz źle, niezależnie jak wypłaszczę głębie decala.

no nic będę jeszcze kombinował jak uda mi się coś wykombinować to dam znać, chyba że ktoś jeszcze zna jakiś trick na to który się sprawdza
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Wiadomości w tym wątku
RE: ProceduralObject 1.7.2 - problem z przenikaniem warstw - przez kowalcook - 09-07-2021, 16:19

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości