Dokładnie jak napisał SZyMeX mod nie jest wspierany, nawet lepiej, bo sam się wyłącza gdy wykryje nową wersję gry (dużą aktualizację) i kompletnie nic nie robi.
Dodany został do TM:PE właśnie dlatego, że nie ma kompletnie sensu go trzymać skoro nie działa. W linku znajdziesz zamiennik.
Jeśli chodzi o mapę, to tu moje pytanie. Czy chcesz stworzyć nową grę na podstawie mapy czy załadować starszy zapis który został utworzony na mapie. W pierwszym przypadku prawdopodobnie brakuje zasobów i modów które mapa w sama w sobie potrzebuje do działania, natomiast w drugim prawdopodobnie używałeś modów bez których zapis się nie wczyta.
Generalnie, mapa jest to w rzeczywistości taki ograniczony zapis gry, tworząc nową grę gra po prostu go kopiuje i ładuje podobnie jakby to był normalny zapis.
Błąd jest ściśle związany z brakiem wymaganych zasobów sieci drogowej i/lub kolejowej. Najprostszym rozwiązaniem będzie zasubskrybowanie zamiennika LSM i po prostu kolejna próba załadowania z włączonym generowaniem raportu. Następnie sprawdzeniu jakich elementów sieci drogowej lub kolejowej brakuje i ich subskrypcja. W 90% gra przerywa ładowanie przez braki w zasobach dróg czy kolei, pozostałe elementy jak propy, budynki, pojazdy nie są wymagane do załadowania - po prostu znikną z mapy.
Dodany został do TM:PE właśnie dlatego, że nie ma kompletnie sensu go trzymać skoro nie działa. W linku znajdziesz zamiennik.
Jeśli chodzi o mapę, to tu moje pytanie. Czy chcesz stworzyć nową grę na podstawie mapy czy załadować starszy zapis który został utworzony na mapie. W pierwszym przypadku prawdopodobnie brakuje zasobów i modów które mapa w sama w sobie potrzebuje do działania, natomiast w drugim prawdopodobnie używałeś modów bez których zapis się nie wczyta.
Generalnie, mapa jest to w rzeczywistości taki ograniczony zapis gry, tworząc nową grę gra po prostu go kopiuje i ładuje podobnie jakby to był normalny zapis.
Kod:
Simulation error: Object reference not set to an instance of an object
at NetNode.UpdateTags (UInt16 nodeID)
Błąd jest ściśle związany z brakiem wymaganych zasobów sieci drogowej i/lub kolejowej. Najprostszym rozwiązaniem będzie zasubskrybowanie zamiennika LSM i po prostu kolejna próba załadowania z włączonym generowaniem raportu. Następnie sprawdzeniu jakich elementów sieci drogowej lub kolejowej brakuje i ich subskrypcja. W 90% gra przerywa ładowanie przez braki w zasobach dróg czy kolei, pozostałe elementy jak propy, budynki, pojazdy nie są wymagane do załadowania - po prostu znikną z mapy.