22-12-2022, 01:21
Odpowiedź dlaczego sie crashuje jest w Error.log
Musisz zwiększyć rozmiar pliku stronicowania, jest mnóstwo tutoriali na google, prawdopodobnie zbyt dużo assetów jest zasubskrybowanych i nie mieszczą się w RAM+page file, lub próbujesz uruchomić grę mając dużo włączonych programów np.: przeglądarką internetową z 50 otwartymi kartami i youtube w tle
Generalnie działa to tak: jeśli jakiś np.: budynek jest zasubskrybowany, ale jeszcze nie został postawiony na mapie to przy ładowaniu trafia on to pliku stronicowania (ang. page file) zamiast do RAM'u, gdzie w pierwszej kolejności trafiają rzeczy które na mapie się już znajdują. Jeśli jest mała ilość wolnego RAM'u to również rzeczy ładują się do pliku stronicowania (znajduje się na dysku, domyślnie systemowym C:, więc trzeba mieć na nim wolne miejsce, żeby się sam powiększył, co czasem nie działa - bo nie nie zdąży lub gra zażąda większego rozmiaru niż system jest w stanie "na raz" dodać)
Cytat:22616 MB paging file [1 MB free].
Musisz zwiększyć rozmiar pliku stronicowania, jest mnóstwo tutoriali na google, prawdopodobnie zbyt dużo assetów jest zasubskrybowanych i nie mieszczą się w RAM+page file, lub próbujesz uruchomić grę mając dużo włączonych programów np.: przeglądarką internetową z 50 otwartymi kartami i youtube w tle
Generalnie działa to tak: jeśli jakiś np.: budynek jest zasubskrybowany, ale jeszcze nie został postawiony na mapie to przy ładowaniu trafia on to pliku stronicowania (ang. page file) zamiast do RAM'u, gdzie w pierwszej kolejności trafiają rzeczy które na mapie się już znajdują. Jeśli jest mała ilość wolnego RAM'u to również rzeczy ładują się do pliku stronicowania (znajduje się na dysku, domyślnie systemowym C:, więc trzeba mieć na nim wolne miejsce, żeby się sam powiększył, co czasem nie działa - bo nie nie zdąży lub gra zażąda większego rozmiaru niż system jest w stanie "na raz" dodać)