Witam jest to jeden z moich problemów z grą od czasu aktualizacji we wrześniu. Przy tworzeniu nowego świata i zapisaniu go występuje ten błąd, podczas zapisywania.
Próbowałem sam rozwiązać problem:
-przeinstalowałem gre
-zmieniłem miejsce instalacji
-usunąłem wszystkie mody
Proszę o pomoc z góry dziękuje.
An error occurred while packaging to the save file.
A backup was created at C:\Users\Szynku\AppData\Local\Colossal Order\Cities_Skylines\Saves\Temp\2218455a-ebfe-4652-94ee-6583a892cee8.ccs and should still be loadable. [System.IO.IOException]
Details:
System.ArgumentException: Stream does not support writing or already closed.
at System.IO.BinaryWriter..ctor (System.IO.Stream output, System.Text.Encoding encoding) [0x00000] in <filename unknown>:0
at System.IO.BinaryWriter..ctor (System.IO.Stream output) [0x00000] in <filename unknown>:0
at ColossalFramework.Packaging.Package.Save (System.String nameOverride, System.IO.Stream stream, Boolean preserveVersion) [0x00000] in <filename unknown>:0
at ColossalFramework.Packaging.Package.Save (System.String path, Boolean preserveVersion) [0x00000] in <filename unknown>:0
at SavePanel+<SaveGame>c__Iterator1+<SaveGame>c__AnonStorey5.<>m__0 () [0x00000] in <filename unknown>:0
PS.
Mam równiez problem z załadowaniem świata potrafiłem zostawić wczytywanie świata na 8 godzin i nic, w przypadku tworzenia świata czasem udawało się go uruchomić, ponieważ sam z problemem walcze od września i różne błedy były.
Intel i7-6820HQ, Quadro M1000M, 32GB, SSD NVMe
Próbowałem sam rozwiązać problem:
-przeinstalowałem gre
-zmieniłem miejsce instalacji
-usunąłem wszystkie mody
Proszę o pomoc z góry dziękuje.
An error occurred while packaging to the save file.
A backup was created at C:\Users\Szynku\AppData\Local\Colossal Order\Cities_Skylines\Saves\Temp\2218455a-ebfe-4652-94ee-6583a892cee8.ccs and should still be loadable. [System.IO.IOException]
Details:
System.ArgumentException: Stream does not support writing or already closed.
at System.IO.BinaryWriter..ctor (System.IO.Stream output, System.Text.Encoding encoding) [0x00000] in <filename unknown>:0
at System.IO.BinaryWriter..ctor (System.IO.Stream output) [0x00000] in <filename unknown>:0
at ColossalFramework.Packaging.Package.Save (System.String nameOverride, System.IO.Stream stream, Boolean preserveVersion) [0x00000] in <filename unknown>:0
at ColossalFramework.Packaging.Package.Save (System.String path, Boolean preserveVersion) [0x00000] in <filename unknown>:0
at SavePanel+<SaveGame>c__Iterator1+<SaveGame>c__AnonStorey5.<>m__0 () [0x00000] in <filename unknown>:0
PS.
Mam równiez problem z załadowaniem świata potrafiłem zostawić wczytywanie świata na 8 godzin i nic, w przypadku tworzenia świata czasem udawało się go uruchomić, ponieważ sam z problemem walcze od września i różne błedy były.
Intel i7-6820HQ, Quadro M1000M, 32GB, SSD NVMe