16-03-2023, 00:43
Twórcy nie są w stanie przewidzieć wszystkich możliwych ingerencji w grę, to problem twórców modów, ale też się nie dziwię im, bo i tak dużo pracy wykonali.
Należy samemu przetestować swoje zmiany i w razie czego skorygować.
W Cities in Motion 2, które już było na Unity, rozwiązywali to znikaniem pojazdów, które się na chwilę blokowały, ale to C:S miałoby ogromną konsekwencję - gdyby znikały pojazdy z surowcami, półproduktami, produktami, śmieciarki, pojazdy służb, to miasto skończyłoby momentalnie katastrofalnie.
Należy samemu przetestować swoje zmiany i w razie czego skorygować.
W Cities in Motion 2, które już było na Unity, rozwiązywali to znikaniem pojazdów, które się na chwilę blokowały, ale to C:S miałoby ogromną konsekwencję - gdyby znikały pojazdy z surowcami, półproduktami, produktami, śmieciarki, pojazdy służb, to miasto skończyłoby momentalnie katastrofalnie.