17-03-2023, 20:02
(16-03-2023, 00:43)kabexxx napisał(a): Twórcy nie są w stanie przewidzieć wszystkich możliwych ingerencji w grę, to problem twórców modów, ale też się nie dziwię im, bo i tak dużo pracy wykonali.
Należy samemu przetestować swoje zmiany i w razie czego skorygować.
W Cities in Motion 2, które już było na Unity, rozwiązywali to znikaniem pojazdów, które się na chwilę blokowały, ale to C:S miałoby ogromną konsekwencję - gdyby znikały pojazdy z surowcami, półproduktami, produktami, śmieciarki, pojazdy służb, to miasto skończyłoby momentalnie katastrofalnie.
Otóż... w C:S również znikają, tyle, że licznik "korku" jest odrobinę dłuższy. Niezależnie od tego co pojazd wiezie. Jeśli utknie na dłużej to zniknie (~1min), a jeśli zbliża się do zakorkowanej drogi to zniknie od razu gdy się zatrzyma, a system odnajdywania ścieżek kompletnie zignoruje tą drogę, co z kolei powoduje problemy jak: "brak towarów" lub "brak kupujących".