24-06-2023, 01:24
Ja bym się tak nie ekscytował. Wiele z tego już funkcjonuje w modach w C:S, jak powiedziałeś. I... dobrze...
Te mody są lepiej zoptymalizowane niż podstawka, mimo że ich twórcy mają dostęp tylko do API, bez zewnętrznego jądra gry.
Jeśli nie zrobili rewolucji pod względem inżynierii oprogramowania w swoim studiu, to włączenie tego w podstawkę będzie gorsze.
Modele assetów to samo. Nie opłaca się używać w obecnej części dróg z podstawki w ogóle i nawet dołączenie nowych dróg natywnie do gry nie jest w niczym pomocne, bo te zjebane zatoczki, które jedynie korkują drogę, a pojawiają się nawet na drogach z samymi buspasami. Nie dość , że nie działają, to jeszcze wpychane wszędzie bez sensu, bo leniom śmierdzącym nie chce się modelu segmentu zmieniać, tylko samymi skórkami się bawili.
W dodatku tyle bugów w tej grze i poprawiane raz na ruski rok dopiero z okazji wyjścia nowego DLC.
Nie cieszę się ani trochę z funkcjonalności, które przedstawiają, bo na 100% jakość nie będzie znacznie wyższa niż to, co znamy z obecnej części gry.
Te mody są lepiej zoptymalizowane niż podstawka, mimo że ich twórcy mają dostęp tylko do API, bez zewnętrznego jądra gry.
Jeśli nie zrobili rewolucji pod względem inżynierii oprogramowania w swoim studiu, to włączenie tego w podstawkę będzie gorsze.
Modele assetów to samo. Nie opłaca się używać w obecnej części dróg z podstawki w ogóle i nawet dołączenie nowych dróg natywnie do gry nie jest w niczym pomocne, bo te zjebane zatoczki, które jedynie korkują drogę, a pojawiają się nawet na drogach z samymi buspasami. Nie dość , że nie działają, to jeszcze wpychane wszędzie bez sensu, bo leniom śmierdzącym nie chce się modelu segmentu zmieniać, tylko samymi skórkami się bawili.
W dodatku tyle bugów w tej grze i poprawiane raz na ruski rok dopiero z okazji wyjścia nowego DLC.
Nie cieszę się ani trochę z funkcjonalności, które przedstawiają, bo na 100% jakość nie będzie znacznie wyższa niż to, co znamy z obecnej części gry.