Bardzo mi to przypomina interfejs ze screenów z wersji deweloperskiej C:S, więc podejrzewam, że i w tym przypadku ostateczny będzie inny.
C:S ma bardzo dużo assetów z CiM 2, ale przez nową mechanikę działanie inne.
Choć wszystkie tego typu "innowacje" jak symulacja każdego człowieka statystyka pochodzą właśnie z CiM 2.
I żeby było zabawniej, dostosowywanie dróg również jest wzorowane na CiM 2 ?
Naprawdę, nie ma co się ekscytować za bardzo.
Poza tym , jak pisałem w innym wątku, patrząc na to, że to mody optymalizują grę, to można się spodziewać, że włączenie ich funkcjonalności do gry będzie równie wielkim gównem jak to, kiedy twórcy do C:S zawzięli układy dróg od modderów, ale zrobili to na domyślnym modelu, przez co drogi nieużywalne.
(05-06-2023, 19:44)matthew94s napisał(a): Przyznam się szczerze, że zaczynam mieć obawy czy przypadkiem Nie dostaniemy czegoś w rodzaju Cities XXL czyli po prostu tego samego Citybuildera tylko, że z większą mapą i porami roku.Dokładnie też mam takie przeczucie.
C:S ma bardzo dużo assetów z CiM 2, ale przez nową mechanikę działanie inne.
Choć wszystkie tego typu "innowacje" jak symulacja każdego człowieka statystyka pochodzą właśnie z CiM 2.
I żeby było zabawniej, dostosowywanie dróg również jest wzorowane na CiM 2 ?
Naprawdę, nie ma co się ekscytować za bardzo.
Poza tym , jak pisałem w innym wątku, patrząc na to, że to mody optymalizują grę, to można się spodziewać, że włączenie ich funkcjonalności do gry będzie równie wielkim gównem jak to, kiedy twórcy do C:S zawzięli układy dróg od modderów, ale zrobili to na domyślnym modelu, przez co drogi nieużywalne.