Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Dziennik Developerski #2: Ruch AI
#5
Znasz C:S, dobrze wiesz, że w niej 16 GB to mało, a co dopiero, kiedy ktoś instaluje mody - pomijając już mody graficzne - szybkość działania gry spada do kilku FPS-ów.
W przypadku, kiedy podstawka ma mieć to, co mody, a dodatkowo będą wychodzić kolejne DLC + kolejne mody, to ta gra nie zadziałałaby już w ogóle nawet na 16 GB, a 8 to jakiś nieśmieszny żart.

Więc albo gra będzie wymagać kosmicznego superkomputera, albo coś dość mocno naciągają.

Poza tym, no kurde, Paradox nie ma braków kasy, by robić crowdfunding pre-orderami. Podejrzewam, ze będzie to analogicznie, jak u wszystkich innych studiów gier, które tak naciągają na preordery - czyli szumne zapowiedzi, by jak najwięcej kupiło kota w worku, a jak w praktyce? Wszyscy wiemy.

Kurde, sorki, nie muszę sobie wyobrażać! Pamiętam, jak było z Cities in Motion 2, poprzednikiem C:S. Grając na sukcesie Cities in Motion, które było super jak na symulatora transportu publicznego, miało szerokie wsparcie do modowania (nie tylko API, ale mody pisało się w PHP jako skrypty i działały!), grafikę nawet z animacjami (np. gry pojazd podjeżdżał na przystanek, odpalały się animacje otwierania i zamykania drzwi), Paradox również na fali pozytywnego odbioru tej gry odpalił szumne zapowiedzi, jakże zajebiste dzienniki deweloperskie i oczywiście nacisk na pre-ordery. Ostatecznie wyszła brzydka grafika, mnóstwo assetów z Cities in Motion, z których niektóre uchowały się również w C:S, brak wsparcia modowego i bugi, których większości nie naprawiono nigdy.

PS. I tak, cała mechanika gry, którą tak się wszyscy ekscytują, powstała właśnie dla Cities in Motion i Cities in Motion 2 (czyli symulowanie agentowe mieszkańców z konkretnymi potrzebami i celami, z przypisanymi mieszkaniami, pracą itd.). Tym lepiej dla Paradoxu, bo to oznacza, że ten mechanizm Paradox już zaimplementował 12 lat temu w swoich grach i nikt tego nie doścignął po dziś dzień.
Natomiast oznacza to, że nie wygląda to aż tak, co ludzie znający tylko C:S myślą i duża spuścizna w tej serii jest właśnie po CiM "1" i 2.

Nawet w żargonie Paradoxu mieszkańcy miasta nazywają się CiM-ami nie dlatego, że to tylko podobieństwo do słowa "sim", ale głównie dlatego, że tak nazywano "cimów" już za Cities In Motion, skrótowiec właśnie CiM.
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Wiadomości w tym wątku
Dziennik Developerski #2: Ruch AI - przez SZyMeX - 26-06-2023, 16:59
RE: Dziennik Developerski #2: Ruch AI - przez Kifer - 26-06-2023, 20:23
RE: Dziennik Developerski #2: Ruch AI - przez SZyMeX - 02-07-2023, 10:08
RE: Dziennik Developerski #2: Ruch AI - przez kabexxx - 03-07-2023, 17:26
RE: Dziennik Developerski #2: Ruch AI - przez SZyMeX - 03-07-2023, 17:34
RE: Dziennik Developerski #2: Ruch AI - przez SZyMeX - 03-07-2023, 19:00

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości