Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Cities Skylines II - Transport jest zabawny? - informacje od programistów #3
#1
A przed nami kolejne kulisy pracy twórców od kuchni Wink. Tym razem jest to transport publiczny. Od tramwajów i taksówek po samoloty i cargo. Zobacz, co deweloperzy mają do powiedzenia na temat zaimplementowanych opcji transportu publicznego i towarowego dostępnych w Cities: Skylines II. Wszytko to po to, abyś mógł zbudować swoje wymarzone miasto!
Zachęcam do komentowania Smile





[Obrazek: rVckukl.jpg]
Transport publiczny w Cities Skylines II jest tak samo istotny, jak był w Cities Skylines 1.

[Obrazek: 4hQ6ias.jpg]
W Cities Skylines II system tworzenia linii autobusowych, czy to tramwajowych jest podobny do tego, który mamy w Transport Fever 2. Najpierw budujemy zajezdnie i ustawiamy przystanki, a potem ciągniemy linię trasy danego taboru.

[Obrazek: Bfw6iee.jpg]
Całkiem przyjemny widok z mostu na terminal pasażerski dla statków wycieczkowych. Czyż nie wygląda to pięknie?

[Obrazek: zWGluIG.jpg]
W łatwy sposób będzie można przenosić punkty trasy. Do wyboru mamy też styl europejski i amerykański dla budynków transportu miejskiego.

[Obrazek: Tzc0O57.jpg]
Tworzenie linii ma być teraz wygodniejsze.

[Obrazek: jEQZ6gq.jpg]
Najpierw ustawiamy budynek, a potem stacje lub przystanki i przeciągamy trasę za pomocą narzędzia do tworzenia linii. Każdy pojazd wymaga paliwa, konserwacji i zajezdni. Autobus w określonych odstępach czasu zatrzymuje się przy zajezdni, aby pozostać w stanie gotowości do jazdy. Zajezdnię autobusową można rozbudować o dodatkowy garaż dla autobusów elektrycznych.

[Obrazek: myZvEKO.jpg]
Przewożenie ludzi i ładunków po torach ma bardzo długą historię i wciąż jest niezawodnym środkiem komunikacji zbiorowej.

[Obrazek: 8CQwDoJ.jpg]
Autobusy i taksówki są odblokowane na samym początku. Pozostały transport publiczny odblokowujemy w drzewku rozwoju.

[Obrazek: o6R0tfY.jpg]
Kolejny przyjemny kadr na autobus Smile

[Obrazek: yebwM5a.jpg]
Wszystkie rodzaje transportu lądowego i towarowego wymagają do funkcjonowania zajezdni.

[Obrazek: VfTIj7c.jpg]
Wszystkie zajezdnie wysyłają pojazdy i mają ulepszenia poprawiające ich funkcjonalność, jak wspomniany wcześniej garaż dla autobusów elektrycznych. Można zauważyć, że autobusy będą mogły się płynniej włączać do ruchu, przez co nie będą blokowały pasu po którym poruszają się już inne pojazdy. Rodzaje autobusów kursujących na danej linii można zmieniać w panelu linii autobusowych. Autobusy elektryczne nie powodują zanieczyszczenia hałasem.

[Obrazek: J56iA5l.jpg]
Dyspozytornia taksówek jako jeden z dwóch pierwszych odblokowanych środków transportu miejskiego również może być rozbudowywany.

[Obrazek: a8qOt6e.jpg]
Zwiększona została przepustowość stacji kolejowych i dyspozytorni taksówek.

[Obrazek: xk67vk3.jpg]
Można również łączyć wiele różnych środków transportu tworząc linie zewnętrzne. Statki pasażerskie zatrzymują się w terminalu pasażerskim w celu załadunku i rozładunku. Terminal pasażerski umożliwia pasażerom wejście na pokład i wysiadać. Budynek rozbudujemy o dodatkowe molo i terminal tranzytowy. Za parkowanie aut na parkingu portowym opłaty ponosi pasażer.

[Obrazek: 64BSwMf.jpg]
W ten sposób będą tworzone morskie linie z innymi regionami.

[Obrazek: HQkSOWM.jpg]
Można teraz tworzyć własne międzymiastowe linie autobusowe.

[Obrazek: K6Gn4kW.jpg]
Tramwaje w Cities Skylines II będą teraz zawarte w podstawce gry, a nie tak jak miało to miejsce w Cities Skylines 1 w zimowym DLC.

[Obrazek: G0PSHGD.jpg]
Statki towarowe mogą przewozić dużo ładunku do 1000 ton.

[Obrazek: wQ8XEdj.jpg]
Choć statki są powolne, to nie muszą stać w korkach. Kiedy jednak dotrą do portu i wyładują swój ładunek, to ciężarówki odbierające towar i rozwożące go po całym mieście mogą zwiększyć ruch na drogach. Linie ładunkowe można tworzyć między portami i połączeniami zewnętrznymi.

[Obrazek: 5FeM3by.jpg]
Gracz może dostosować liczbę pojazdów, a także godziny kursowania: tylko rano, tylko w nocy lub rano i wieczorem.

[Obrazek: 7jVEZ3d.jpg]
Można tworzyć bardziej skomplikowane linie omijające korki i ruchliwe skrzyżowania.

[Obrazek: 7jDMVUV.jpg]
Cimom zależy na kosztach. Można dostosowywać ceny, ale należy pamiętać, by nie przesadzać z ich wysokością. W innym przypadku cimy przestaną korzystać z komunikacji zbiorowej.

[Obrazek: sxyDWCx.jpg]
Podstawowe usługi bezpieczeństwa jak policja i administracja zapewniają miastu posterunki policji z radiowozami. W tym drzewku odblokujemy pozostałe budynki jak: Biuro Opieki Socjalnej, Ratusz, Bank Centralny, Główną Komendę Policji, Więzienie i Centralne Biuro Wywiadu.

[Obrazek: 8jr7XX5.jpg]
Aby odblokować pozostałe rodzaje pojazdów komunikacji miejskiej musisz wykorzystać poszczególne punkty rozwoju.

[Obrazek: YOdTL2j.jpg]
Międzynarodowe lotnisko jest ogromne i zajmuje powierzchnię jednego małego miasteczka.

[Obrazek: QiXxybd.jpg]
Gra zawiera również panel przeglądu linii w którym można sprawdzić wszystkie utworzone linie transportu publicznego i osobno towarowego.

[Obrazek: 0voDjDw.jpg]
Poprzez panel widoku można uzyskać dostęp do każdej założonej linii. Stał się też bardziej szczegółowy. Zobaczymy w nim wszystkie istotne dane np: nazwę linii, jej długość, liczbę przystanków, ilość pojazdów na danej linii, liczbę pasażerów, procentowego zużycia. A w przypadku cargo ilość przewożonego towaru / przez ilość miesięcznie.

To byłoby na tyle Smile
 Podziękowali: SZyMeX , krzychu124 , Damex
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Wiadomości w tym wątku
Cities Skylines II - Transport jest zabawny? - informacje od programistów #3 - przez Marov - 06-07-2023, 16:17

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości