20-03-2015, 13:09
kadros28 napisał(a):to świadczy że firma mimo że ma tych 9 czy 11 ludzi jest bardzo dobra, słucha się graczy wiec gra ma duży potencjał, nawet wielkie giganty nie potrafią zrobić dobrej gry jak te małe studio
Stąd EA niestety pogrążyło ku upadkowi i to na własne życzenie. SimCity 2013 mogło zyskać miano świetnej gry roku, gdyby nie totalny brak wsparcia dla społeczności simcity. Jednak woleli trzepać kasę, więc mają to na co zasłużyli. Nie wsłuchiwali się w potrzeby innych, no cóż. Trzeba płacić za głupotę. I mieli naprawdę sporo sytuacji, by to zmienić. Ponad to jako taki gigant mieli spore możliwości i finansowe i nie tylko.
Z drugiej strony, gdyby sukces SimCity osiągnął ogromne noty, pewnie nie byłoby Cities: Skylines. Wówczas dalej pewnie męczylibyśmy się na małych mapach. Tak przynajmnie mamy sukces małego fińskiego studia, które, choć wielkością nie grzeszy (jak EA) to wykonało kawał świetnej roboty.
W artykule poniżej Hallikainen mówi "gdyby sukces SimCity był wielki, nie wie czy kiedykolwiek powstałoby Cities: Skylines", tym bardziej, że rynek zdominowany był przez Sim City. A tu proszę, jakie wyróżnienie dla nich . I całe szczęście gra powstała i cieszy oko .
http://www.pcgames.de/Cities-Skylines-P ... r-1153928/