25-03-2015, 11:36
Mrqs napisał(a):Witam,
Jestem tu po raz pierwszy (jako zarejestrowany użytkownik), więc witam wszystkich
Gram w C:S już kilka dni, zassałem sporo modów i budynków, parkingów, parków itd. Ale mam pewien kłopot: wiele z nich nie ma własnych ikonek i podczas wyboru np. parków widzę tylko "dyżurne" białe ikony, nie widać co się pod tym kryje. Opisy też często nic nie mówią. Wybieranie spośród kilkudziesięciu takich ikonek jest uciążliwe i bardzo psuje rozgrywkę.
Mam pytanie do moderów: czy jest jakiś sposób aby choćby samemu dorobić ikonkę? Jeśli tak, to jaki?
Część budynków ma swoje ikony, więc na pewno można to jakoś zmienić. Bardzo proszę o każdą informację na ten temat i z góry dziękuję
Zaczyna być już kilka tematów na ten właśnie temat , każdego to już wkurza, tyle modów że szok.
Na oficjalnym forum paradoxa, za bardzo nie rozumie angielskiego, ale jest tam napisane przez twórców, że dodali to na górna listę rzeczy do poprawienia na pewno w jakimś najbliższym patch-u oraz piszą żeby spróbować coś takiego co wklejam poniżej. U mnie jak spróbowałem i tak nie działało, może coś źle robie, ponieważ nie za bardzo kumam po angielsku ale można spróbować lub czekać na patcha.
(Additionally, try putting a custom image into the Import folder with the same name as the model, except "_thumb" added (e.g. "model.fbx" can be accompanied by a "model_thumb.png"). I would suggest a resolution of 109x100. You can also try _thumb_hovered, _thumb_disabled, _thumb_focused, _thumb_pressed, but these will be generated if left out.
Note that this is something we are still working on, so this may change in the future if we e.g. find the time to develop an UI for this feature. That's also why it has not been officially documented.)
Zrobiłem screen parku, screena zmniejszyłem do 109 x 100 pixeli i nazwałem go jak pisze wyżej.... ale chyba źle go umieściłem, nie wiem muszę jeszcze popróbować.
Daj cie znać jak coś odkryjecie
Powodzenia.