06-11-2014, 12:23
Dokładnie dostepny obszar będzie 9-krotnie większy
Zaczynamy grę na kwadracie 2x2, czyli tyle ile wynosi kwadrat w SimCity 2013. Potem odblokowujemy kolejne płytki w miarę rozwoju i tak do 9 płytek. Będzie też można ten limit wyłączyć i powiększać się jeszcze bardziej, ale deweloperzy nie obiecują stabilności gry, to będzie już zależeć indywidualnie od posiadanego sprzętu.
Ostatnie SC zepsuli już na samym początku planowania gry, ponieważ zastosowali GlassBox i dopiero po jakimś czasie zorientowali się, że silnik nie obsłuży większego obszaru niż 2x2. No cóż, zespół mieli nieporównywalnie większy, mogli to poprawić, ale zwyczajnie olali sprawę
Colossal na pewno nie powtórzy błędów ludzi z EA, trzeba w nich wierzyć!

Ostatnie SC zepsuli już na samym początku planowania gry, ponieważ zastosowali GlassBox i dopiero po jakimś czasie zorientowali się, że silnik nie obsłuży większego obszaru niż 2x2. No cóż, zespół mieli nieporównywalnie większy, mogli to poprawić, ale zwyczajnie olali sprawę

