16-04-2015, 19:58
Miałem to samo, opisałem tutaj co można z tym szybko i łatwo zrobić (końcówka drugiego wpisu):
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://citiesskylines.com.pl/nowe-publikacje/trojmiasto-t326.html]nowe-publikacje/trojmiasto-t326.html[/url]<!-- l -->
Przy dużej ilości pociągów tak się dzieje. Rozwiązanie jw lub puszczenie na danej nitce "zagranicznej" tylko jednego rodzaju ruchu - albo pasażerski albo towarowy, zauważyłem bowiem że najbardziej się korkowało przy ruchu mieszanym. Tym niemniej patent ze stacjami przeładunkowymi jest na pewno skuteczny i pozwala na kontrolę ruchu (zwłaszcza w dużym mieście, z dużą strefą przemysłową, opartym na wewnętrznym transporcie kolejowym z np 8-10 stacjami cargo)
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://citiesskylines.com.pl/nowe-publikacje/trojmiasto-t326.html]nowe-publikacje/trojmiasto-t326.html[/url]<!-- l -->
Przy dużej ilości pociągów tak się dzieje. Rozwiązanie jw lub puszczenie na danej nitce "zagranicznej" tylko jednego rodzaju ruchu - albo pasażerski albo towarowy, zauważyłem bowiem że najbardziej się korkowało przy ruchu mieszanym. Tym niemniej patent ze stacjami przeładunkowymi jest na pewno skuteczny i pozwala na kontrolę ruchu (zwłaszcza w dużym mieście, z dużą strefą przemysłową, opartym na wewnętrznym transporcie kolejowym z np 8-10 stacjami cargo)