22-04-2015, 20:35
https://www.youtube.com/watch?v=M4Gz1tgW61o
Tu jest jakiś filmik jak stworzyć własny budynek. Nie wiem co prawda czy jest również pokazane jak go później wyeksportować do CS.
Jednak jak ktoś wcześniej zauważył, modelowanie w 3D do łatwych i szybkich rzeczy nie należy. W filmiku powstaje prosty domek a filmik ma ponad godzinę... Można sobie wyobrazić ile będzie trwało coś bardziej skomplikowanego.
Ktoś tu również poruszył, że SC4 nie jest grą 3D. Gra może nie jest 3D, jednak budynki itp, tworzyło się w 3D. Następnie program exportował to jako 4 rzuty izometryczne. Samo jednak tworzenie nie różniło się. Oczywiście jedyne różnice będą na poziomie programów, których się używa. Ja osobiście do SC4 używałem Bulding Architect Tool do gMaxa. W 3DS Max też już było trochę inaczej.
Pamiętam jak tworząc dość spory budynek do SC4, spędziwszy już na nim ponad sto godzin, posłuszeństwa odmówił mi twardy dysk. Wszystkie projekty przepadły bezpowrotnie. Zatem taka zabawa jest na wiele godzin i trzeba mieć ogromnie dużo samozaparcia.
Tu jest jakiś filmik jak stworzyć własny budynek. Nie wiem co prawda czy jest również pokazane jak go później wyeksportować do CS.
Jednak jak ktoś wcześniej zauważył, modelowanie w 3D do łatwych i szybkich rzeczy nie należy. W filmiku powstaje prosty domek a filmik ma ponad godzinę... Można sobie wyobrazić ile będzie trwało coś bardziej skomplikowanego.
Ktoś tu również poruszył, że SC4 nie jest grą 3D. Gra może nie jest 3D, jednak budynki itp, tworzyło się w 3D. Następnie program exportował to jako 4 rzuty izometryczne. Samo jednak tworzenie nie różniło się. Oczywiście jedyne różnice będą na poziomie programów, których się używa. Ja osobiście do SC4 używałem Bulding Architect Tool do gMaxa. W 3DS Max też już było trochę inaczej.
Pamiętam jak tworząc dość spory budynek do SC4, spędziwszy już na nim ponad sto godzin, posłuszeństwa odmówił mi twardy dysk. Wszystkie projekty przepadły bezpowrotnie. Zatem taka zabawa jest na wiele godzin i trzeba mieć ogromnie dużo samozaparcia.