27-11-2014, 21:14
Mnie powaliło, ale to pewnie dlatego, że czekałem na ten live od dwóch tygodni Co do statków i animacji zapory się nie czepiam - mogli tego nie pokazywać, sami się z tego śmiali, bo jest to jeszcze niedokończone.
+ nowy interfejs, duża ilośc informacji na temat budynków, podróży mieszkańców itp, kolej (według mnie bardzo realistyczny wygląd torów, trakcji, peronów), dworce, animacje budowy budynków, swobodne ustawianie elementów dekoracyjnych w każdym miejscu (!), budowa tamy na rzece, duża ilość ludzi na ulicach i w parkach, co powoduje, że miasto żyje, swoboda w budowie dróg, ronda, nieco mroczny wygląd miasta z lotu ptaka, mgła
- jedyny w zasadzie to brak klasycznych budynków, póki co wszystkie są w stylu albo nowoczesnym albo typowy modernizm no i wciąż powtarzalność, ale jak wiadomo to się będzie zmieniać z czasem.
Co do parkingów - poruszyli kwestię, że dobrym rozwiązaniem może być stworzenie parkingów P&R oraz piętrowych/podziemnych garaży. Z tego co zrozumiałem to spróbują je stworzyć, pod warunkiem, że będzie to spełniać swoje zdanie, ponieważ ludzie szukają możliwie najbliższego miejsca do parkowania (np jadąc do pracy, lub parkując w pobliżu domu), dlatego takie parkingi muszą mieć pewny zasięg oddziaływania, tak aby zachęcać ludzi do zostawiania tam aut. Jak sami przyznali, nie chcą tworzyć czegoś tylko dla wyglądu, każdy element gry ma spełniać jakieś zadanie i być funkcjonalny z czym ja się zgadzam. Ale również uważam, że samo parkowanie na ulicy nie jest wystarczające, szczególnie w obszarach przemysłowych.
+ nowy interfejs, duża ilośc informacji na temat budynków, podróży mieszkańców itp, kolej (według mnie bardzo realistyczny wygląd torów, trakcji, peronów), dworce, animacje budowy budynków, swobodne ustawianie elementów dekoracyjnych w każdym miejscu (!), budowa tamy na rzece, duża ilość ludzi na ulicach i w parkach, co powoduje, że miasto żyje, swoboda w budowie dróg, ronda, nieco mroczny wygląd miasta z lotu ptaka, mgła
- jedyny w zasadzie to brak klasycznych budynków, póki co wszystkie są w stylu albo nowoczesnym albo typowy modernizm no i wciąż powtarzalność, ale jak wiadomo to się będzie zmieniać z czasem.
Co do parkingów - poruszyli kwestię, że dobrym rozwiązaniem może być stworzenie parkingów P&R oraz piętrowych/podziemnych garaży. Z tego co zrozumiałem to spróbują je stworzyć, pod warunkiem, że będzie to spełniać swoje zdanie, ponieważ ludzie szukają możliwie najbliższego miejsca do parkowania (np jadąc do pracy, lub parkując w pobliżu domu), dlatego takie parkingi muszą mieć pewny zasięg oddziaływania, tak aby zachęcać ludzi do zostawiania tam aut. Jak sami przyznali, nie chcą tworzyć czegoś tylko dla wyglądu, każdy element gry ma spełniać jakieś zadanie i być funkcjonalny z czym ja się zgadzam. Ale również uważam, że samo parkowanie na ulicy nie jest wystarczające, szczególnie w obszarach przemysłowych.