22-02-2016, 02:41
(21-02-2016, 18:53)istari napisał(a): Cześć.
Mam do Was pytanie.
Ile posiadacie obserwowanych produktów z warsztatu? Zauważyłem, że u mnie powyżej 700 produktów gra przestaje się włączać...
Pousuwałem kilka budynków i okazuje się, że tak do 700 sztuk jest wszystko OK i stabilnie.
Czy jest jakiś limit na ilość obserwowanych produktów w grze, który umożliwia nam jej swobodne odpalenie czy może po prostu tylko niektóre obiekty, mogą grę wywalać do pulpitu, lub uniemożliwiać jej włączenie?
A wy ile posiadacie zassanych budynków, pojazdów, modów etc.? Ciekawe mnie jakie standardowe ilości wchodzę w grę u innych graczy
Jeśli macie chęć to napiszcie z jakich modów korzystacie + ile dodatkowych elementów ściągnęliście z Warsztatu, tylko proszę Was o dokładność, gdyż dopasowanie ilości do stabilności gry jest wręcz frustrujące. Powinien powstać jakiś mod, który umożliwia podgląd stabilności gry z zassanymi dodatkami, jakiś wykres gdzie zbliża się to do wartości krytycznej etc.
Pozdrowienia!
(21-02-2016, 19:08)Pawel napisał(a): Tutaj nie chodzi o ilość dodatków, ale o ich jakość. Zależy od tego, jak budynek został zaprojektowany. Czasem jeden obiekt może rozwalić Ci całą grę.
Fajnym pomysłem będzie sprawdzenie jakości obiektów i stworzenie zaufanej listy. Dzięki za podsunięcie pomysłu, bo szykuję się do ciekawej modyfikacji forum
Z tego co czytałem, to za mody odpowiada pamięć RAM i można powiedzieć, że ręcznie wczytuje ona każdy mod po kolei podczas wczytywania gry. Zatem jeśli masz np. 500 modów i gra jeszcze Ci się wczytuje to przy 501 może się już wykrzaczyć. W takim wypadku musisz wpierw coś usunąć, żeby móc dodać coś nowego. U mnie przy 8 GB RAM-u mogę mieć około 825 modów. Niestety przy takiej liczbie modów gra uruchamia mi się ponad 20 minut i na początku mocno się tnie, lecz w późniejszej fazie gry nie ma problemów nawet przy miastach z liczbą ludności około 300 tys.
Podążając za tym co napisałem, testowałem fakt, czy gra uruchomi się z większą liczbą modów niż te 825 czy nie i z moich doświadczeń wynika, że jeśli jest ich za dużo gra się po prostu nie włączy i trzeba zredukować ich liczbę do maksymalnej jaką można mieć. Zatem wydaje mi się, że zależy to głównie od ilości a nie jakości modów.