Toby się zgadzało, pisałem jakiś czas temu:
http://citiesskylines.pl/temat-Ma-ktoś-1000-modów
Wychodzi więc na to że przy 700-800 modach zaczynają się problemy.
Mnie zaczęło wywalać przy ok 780 modach ale ciężko jednoznacznie stwierdzić co jest powodem - ilość, jakość czy wielkość (ciężar) modów - ostatnio bowiem wywaliłem wszystkie, załadowałem 700 (część tych samych, część innych) i dalej się zdarza loteria pt uruchomi czy wywali/ Co ciekawe czasami odpala przy 2-3cim uruchomieniu - normalnie jak za czasów ZX Spectrum - czy "wgra" się gra (dla młodych: wczytywało się gry z... magnetofonu a jako że taśma magnetyczna (kasety magnetofonowe) była dość nietrwałym nośnikiem zdarzało się że trzeba było wgrywać grę po 3-4x.
Bez mrugnięcia powieką (ruch też mógł wywołać zakłócenia)
Tyle dobrze (w końcu mamy postęp) że wtedy crash wychodził pod koniec wczytywania czyli po 5 minutach a teraz wywala mi po max 30sek.
http://citiesskylines.pl/temat-Ma-ktoś-1000-modów
Wychodzi więc na to że przy 700-800 modach zaczynają się problemy.
Mnie zaczęło wywalać przy ok 780 modach ale ciężko jednoznacznie stwierdzić co jest powodem - ilość, jakość czy wielkość (ciężar) modów - ostatnio bowiem wywaliłem wszystkie, załadowałem 700 (część tych samych, część innych) i dalej się zdarza loteria pt uruchomi czy wywali/ Co ciekawe czasami odpala przy 2-3cim uruchomieniu - normalnie jak za czasów ZX Spectrum - czy "wgra" się gra (dla młodych: wczytywało się gry z... magnetofonu a jako że taśma magnetyczna (kasety magnetofonowe) była dość nietrwałym nośnikiem zdarzało się że trzeba było wgrywać grę po 3-4x.
Bez mrugnięcia powieką (ruch też mógł wywołać zakłócenia)
Tyle dobrze (w końcu mamy postęp) że wtedy crash wychodził pod koniec wczytywania czyli po 5 minutach a teraz wywala mi po max 30sek.