Uważam że tunele/kładki jako rozwiązanie przejść dla pieszych w mieście to dowód porażki planistów.
Tak w realu jak i w CS. To nie piesi powodują korki a nadmierny/ źle rozplanowany ruch.
Spokojnie można to zorganizować inaczej, bez wywalania ludzi pod/nad ziemię.
2. W swoich miastach autostrady wywalam całkowicie lub - co najmniej wyp... gdzieś na dalekie obrzeża - nie są potrzebne do gry (można na początku kawałek zostawić dla przemysłu). W realu też nie masz zjazdów z autostrady co kilometr więc tworzenie wielu zjazdów w CS jest nierealistyczne.
3. To tylko zabawa więc możemy przecież budować jak chcemy, ot po prostu, denerwują mnie rozwiązania prowadzące donikąd a spotykane w wielu miastach (korki? To dołóżmy pas. Wszyscy przyjechali na rynek samochodem, jak na wsi? Dobudujmy parkingów. Dodatkowy pas spowodował wzrost ruchu i korki? Dołóżmy kolejny pas itd itp)
Podlinkowałem tu zresztą kiedyś wywiad z pewnym duńskim specem od komunikacji, miejscy urzędnicy w PL póki co testują na żywych ludziach i się dopiero uczą.
Tak w realu jak i w CS. To nie piesi powodują korki a nadmierny/ źle rozplanowany ruch.
Spokojnie można to zorganizować inaczej, bez wywalania ludzi pod/nad ziemię.
2. W swoich miastach autostrady wywalam całkowicie lub - co najmniej wyp... gdzieś na dalekie obrzeża - nie są potrzebne do gry (można na początku kawałek zostawić dla przemysłu). W realu też nie masz zjazdów z autostrady co kilometr więc tworzenie wielu zjazdów w CS jest nierealistyczne.
3. To tylko zabawa więc możemy przecież budować jak chcemy, ot po prostu, denerwują mnie rozwiązania prowadzące donikąd a spotykane w wielu miastach (korki? To dołóżmy pas. Wszyscy przyjechali na rynek samochodem, jak na wsi? Dobudujmy parkingów. Dodatkowy pas spowodował wzrost ruchu i korki? Dołóżmy kolejny pas itd itp)
Podlinkowałem tu zresztą kiedyś wywiad z pewnym duńskim specem od komunikacji, miejscy urzędnicy w PL póki co testują na żywych ludziach i się dopiero uczą.