14-02-2015, 00:29
Gabrielle Solis napisał(a):Pawel napisał(a):Yoper, generalnie w wiekszości tylko gdybamy, wydaje mi się, że technicznie jest to możliwe (tylko po co...), ale Twórcy poszli na prawdziwą symulację, dlatego liczba mieszkańców jest mniejsza.
Filtry będzie można zmieniać, pewnie będzie jakiś mniej cukierkowy.
Producent od samego początku mówił, że w planach ma zamiar stworzyć dobry silnik, a reszta zostawi moderom, jest to niewielkie studio i nie stać ich na takie dopieszczanie gry - dlatego ułatwiają dostęp moderom. I nie jest to poprawianie gry, ponieważ od początku jest taki zamiar.
Przepraszam Paweł, nie za bardzo rozumie teraz, Paradox jest małym studiem ? O ile chodzi o tą firmę, bo oni maja na swoim koncie sporo sukcesów, bo paradox wydał Cities in Motion 1 i 2, jeśli to ta sama grupa specjalistów, bo po pierwszych tylko zdjęciach widzę w CS sporo rzeczy nieprzypominające CIM 1 podobny styl. Czy się może mylę?
Mam nadzieję, że Paweł się nie obrazi, ale odpowiem w jego imieniu Paradox to tylko wydawcy, oni nie mają nic wspólnego z produkcją gry. Za produkcję gry odpowiada Colossal Order - 9 osobowy team, który stworzył grę, więc jest to bardzo małe studio. Cities Skylines posiada silnik gry taki jak CiM (unity) i to podobieństwo widać właśnie w symulacji.