14-02-2015, 20:59
Marcin65 napisał(a):Jesli w tej grze beda mozliwosci graficzne stworzone dla moderow takie jak w Simcity 4 to wroze jej wielki sukces bo cala reszta zalezy od graczy.
Na dobra sprawe mam wszystko czego chcielismy,pelna symulacja na stosunkowo wilekim obszarze.
Pozostaje umozliwienie robinie nie tylko budynkow.
Flora,fauna w wielkim skrocie.
Pokaze zdjecia na ktorych nie ma nic z Simcity 4 jest jedynie praca moderow.
Tego samego bym chcial od Skylines
Spolecznosc i fanatycy SC 4 naprawde wiele zrobila z ta gra.
Rozumiem to, ale ja mówię o czymś innym. Odkładam na bok aspekty techniczne o których na całym forum się piszę. Chce byśmy spojrzeli na tytuł od innej strony. Gry podpisane przez, wcześniej wspomnianego, Will Wright wyróżniały się wartością dodaną. Prócz twardych cyferek mieliśmy tu wartościową oprawę artystyczną oraz było widać to że twórcy wiedzą co robią, mają jakąś spójną wizję tego co chcą wykreować. Przywołuję tak bardzo tego jednego Pana, ze względu na to że jest twórcą gatunku. Osobom, która dała podwaliny pod city-buldery, tak jak seria GTA dała podwaliny pod sandboxy osadzone w realiach gangstersko-miejskich. Dzisiaj gdy widzę na screenach Cities: Skylines pierwsze moje skojarzenie to SimCIty 2013. Oczywiście widać tu więcej logiki niż w grze Maxis, ale znowu fabryki wyglądają jak zabawki:
Jasne że gracze mogą stworzyć wszystko, ale ja nie kupuję silnika Unity, który swoją drogą w projektach niekomercyjnych jest darmowy, ale grę i chciałbym dostać produkt pełny, bez modów.
Popatrzmy na serie HL. Tam mimo tego że pierwsza część została oparta na mocno zmodyfikowany silniku z Quake, to właśnie, nie Quake doczekał się tysięcy modów, ale HL. Czemu? Bo dostaliśmy świetną grę samą w sobie bez modów. Zwracam tu głównie uwagę na to że chciałbym, aby ten produkt mógł walczyć o miano tworu kultury, jakimi stają się niewątpliwe gry, a nie o programu. SC to nie tylko świetne możliwości budowy miasta, jak na swoje czasy, ale masa genialnego klimatu stworzonego przez twórców.
Stąd moje pytanie - Czy Colossal Order dadzą nam SC 2013 na sterydach ze świetną symulacją, czy grę w której zatopimy się nie tylko ze względu na przemyślane algorytmy?