15-02-2015, 00:41
Znam te obrazki. Robią wrażenie w zestawieniu z pierwotną grą. Z całą pewnością C:S zrobi jeszcze większe bo jest w 3D i daję więcej możliwości. Dzięki tym modom, każdy mógł tak naprawdę stworzyć swój mały świat, choć mam wrażenie że trochę statyczny.
Ale wracając do tematu:
Jednym z elementów budujących charakter gry są doradcy. Nie mamy tu do czynienia tylko z tekstem, ale i obrazkiem pokazującym to jak wygląda nasz współpracownik:
SC 4:
![[Obrazek: sim4pc_s.jpg]](https://citiesskylines.herokuapp.com/197553abc18c5292e777a7134240afa5347bbea5/687474703a2f2f7777772e70637065722e636f6d2f696d616765732f726576696577732f3434352f73696d3470635f732e6a7067)
SC 2013:
![[Obrazek: simcity4.jpg]](https://citiesskylines.herokuapp.com/a182b25f62a2a34fbc53d0a292bc851f5a899202/687474703a2f2f77696e7265766965772e636f6d2f77702d636f6e74656e742f75706c6f6164732f323031332f30342f73696d63697479342e6a7067)
Wygląd i sposób w jaki do nas mówią pomaga w imersji. Nie miałem czasu oglądać całego stream'a, ale czy takie elementy w C:S występują?
Ale wracając do tematu:
Jednym z elementów budujących charakter gry są doradcy. Nie mamy tu do czynienia tylko z tekstem, ale i obrazkiem pokazującym to jak wygląda nasz współpracownik:
SC 4:
SC 2013:
Wygląd i sposób w jaki do nas mówią pomaga w imersji. Nie miałem czasu oglądać całego stream'a, ale czy takie elementy w C:S występują?